Hey Martijn
Hey Martijn
Hoe heb jij in godsnaam die pitmanarm van dat stuurhuis gekregen. Ik krijg er met geen mogelijkheid beweging in. De poelietrekker van mij is te groot. G@@@verd....e. hoe heb jij dat gedaan.
Vincent
Die maar van ellende aan andere dingen begonnen is omdat het stuurhuis er niet uit wil.
Vincent
Die maar van ellende aan andere dingen begonnen is omdat het stuurhuis er niet uit wil.
Re: Hey Martijn
vincent
ik heb hem er met heel veel wd 40 en een zware hamer met bote beitel er af getikt.
ik weet dit is niet de manier maar werkt wel.
gr arjan
die een beetje baalt van het weer
het was vanavond zoon leuke avond om motor terijden als heel nl voor de tv hangt
ik heb hem er met heel veel wd 40 en een zware hamer met bote beitel er af getikt.
ik weet dit is niet de manier maar werkt wel.
gr arjan
die een beetje baalt van het weer
het was vanavond zoon leuke avond om motor terijden als heel nl voor de tv hangt
Hoi Vincent,
daar is een speciaal smal pitmanarmtrekkertje voor. WD40 blijft nodig, is een rotklusje! Er is vast wel een prikker die je de trekker wil lenen (doe maar eens een zoekactie in dit prikbord over het afgelopen jaar). Succes!
Bob Nonnekens
daar is een speciaal smal pitmanarmtrekkertje voor. WD40 blijft nodig, is een rotklusje! Er is vast wel een prikker die je de trekker wil lenen (doe maar eens een zoekactie in dit prikbord over het afgelopen jaar). Succes!
Bob Nonnekens
Hoi Vincent,
Bij mij thuis ligt er eentje. Als je hem nodig hebt, mag je hem wel lenen.
Groeten,
Dave Frencken
Bij mij thuis ligt er eentje. Als je hem nodig hebt, mag je hem wel lenen.
Groeten,
Dave Frencken
Dave, Jo. Wie van jullie woont er het dichts bij Maastricht... Ik houd me van harte aanbevolen.
Alvast heel erg bedankt
Vincent
Alvast heel erg bedankt
Vincent
Ik heb er geen maar heb dat ding er ook niet af gehaald of doel je op een andere martijn?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Jij hebt je stuurhuis er toch uitgehaald. Daar zit toch een pitmanarm aan.
Vincent
Vincent
Ja die heb ik eruit gehaald maar de arm laten zitten.
Zal mooie foto's voor je maken als die eraf gaat(binnenkort) want hij lekt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Zal mooie foto's voor je maken als die eraf gaat(binnenkort) want hij lekt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]