Hoi,
Heb wel zin om nog één keer het terrein in te gaan voor de vakantie(nou ja lang weekend Billing ) dit duurt nog een week of 5 maar je moet het lot niet tarten vlak voor de tijd toch en daar komt bij dat ik m'n disco nu echt moet gaan ombouwen tot "Camper" druk druk de komende weekenden dus...
Even rustig cruisen over de steppe's van Almere of zo.
Wie ??
Grtz Hans Hoekstra "DRIDZE" Disco 95 www.hanshoekstra.nl
Laatste keer ???
Re: Laatste keer ???
helaas zit het er voor ons dit keer niet in. Vorige week die schokbreker gebroken en we rijden nu nog met de "leen"schokbreker van Ron. Dus moeten we een beetje voorzichtig doen. Het schijnt mooi weer te worden morgen dus gaan we ons bootje uitlaten. Volgende week doen we rustig aan. want de donderdag erop gaan we naar Inor en wat je zegt: "je moet het lot niet tarten"
Veel plezier morgen.
Irene en Richard.
Veel plezier morgen.
Irene en Richard.
Helaas verplichtingen (met de defenderclub in de modder.) 
Anton

Anton
Doe ze de groeten in Inor (was er met de pingsteren) lekker gegeten en veel zon. Toch twee keer vast gezeten (echt vast) achter in bij de grote waterplas. Daar was maar 50/60cm klei (moder) heerlijk.
Oja ik rij de blauwe 88 als ze vragen. Trouwens laar geen etenswaar buiten liggende wilde zwijnen hebben van onze chips genoten. ze liepen tot aan de tenten.
jo fo li
Oja ik rij de blauwe 88 als ze vragen. Trouwens laar geen etenswaar buiten liggende wilde zwijnen hebben van onze chips genoten. ze liepen tot aan de tenten.
jo fo li
En in deze tijd erg uitkijken met wilde zwijnen, ze hebben nu jongen.
Dennis B.
Dennis B.