Nieuwe leden nodig...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Fendric

Nieuwe leden nodig...

Bericht door Fendric »

Als er hier mensen zijn met tijd over (...) en het leuk vinden om zich met hun LaRo in te zetten bij verschillende activiteiten ga dan even naar www.larostam.nl

Hoe meer zielen hoe meer vreugd :-)
Jorrit

Re: Nieuwe leden nodig...

Bericht door Jorrit »

een Laro rijder met tijd over??? die ben ik nog niet tegen gekomen, maar als je er een tegenkomt, er moet bij mij nog een andere vooras onder ze moet nog geschilderd worden, andere voorbumper, een snorkel....... dus als er iemand is met tijd over?

Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

:-)

Als jij lid wordt van de Larostam, dan kan je dat de padzoekertjes toch gelijk laten doen?.

Dat kwartje voor een karweitje is altijd goedkoper dan dat je Aad laat langskomen in zijn Tuf-Tuf mobiel :-) :-)

Oh Ja, zal nu wel 11 eurocent per karweitje zijn inmiddels.... :+

Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
"90"

Bericht door "90" »

Als je een keer om hulp vraagt hier, dan krijg je daar vast wel response op. Bij mij in de buurt (Breukelen/Utrecht) mag je best een beroep doen.

Groet van Marco!
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Ola Fendric,

Alle gekheid op 1 stokkie...,

Als je tekortkomt, wil ik ook wel best helpen hoor... Als ik tijd heb .
Alleen lid worden van een club daar pas ik voor.

Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Jan W

Bericht door Jan W »

Ik had gisteren al zitten gluren op de site.
Lijkt me erg leuk
Maar ik wordt (op dit moment) geen lid omdat dat verplichtingen schept.

Op dit moment kan ik nl. niet verzekeren dat ik op bepaalde tijden beschikbaar ben. Het kan nl elk moment wijzigen en dat is vervelend als er mensen op je rekenen

Er komt wel weer verandering in hoor. De kids moeten ff wat ouder worden.

Ik las dat de verbouwing van je wagen aardig op weg was. hebbie al foto's???

Jan Willem

BTW ik heb de boswachter van Oosterbeek blij kunnen maken met wat stukken Schouwburg touw
Martijn ten Broeke

Bericht door Martijn ten Broeke »

Ik sluit mij hier ook bij aan!!!!!!!!!!!!!

Alleen niet het gedeelte van die kids!!!!

Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Adriaan(110+3x88+107+1/2Disco)

Bericht door Adriaan(110+3x88+107+1/2Disco) »

Tip

Wij hebben in september op de LR Sortout (zie topic) ook ruimte voor clubs. Wat dacht je van een stand boeken en daar een ledenwervingsactie te houden. Misschien kan je nog een leuke demonstratie geven.
Fendric

Bericht door Fendric »

Zo belangrijk is het ook weer niet hoor, op zich zijn er meestal wel genoeg mensen beschikbaar, maar het oosten/zuiden van het land is nog wel eens een probleem.
Overigens is het helemaal vrijblijvend. Ook al ben je lid (of niet), je bent nergens toe verplicht. Het is natuurlijk wel altijd leuk om met je LaRo te spelenop plekken waar dat normaal gesproken nooit mag. En dan krijg je meestal ook nog eens je brandstofkosten vergoed... :-)
Maar wees gerust, ik wil niemand iets opdringen...

P.s.: ja hij is bijna klaar. Nog even de goede wielen/banden bij Ron ophalen...
Als die boswachter of wie dan ook nog touwen nodig heeft, er is nog genoeg (gratis) af te halen...
Edwin laro88

Bericht door Edwin laro88 »

Ja zou ik erg leuk vinden, is alleen een beetje erg ver weg... Kom namelijk uit Harderwijk en zit hier ook bij de Padvindertjes

Groet Edwin

(Modderkruiper, serieIII 88" diesel 1982)

[www.laro88.tk]
exemplaro

Bericht door exemplaro »

wat zijn dat voor een touwen??

groetjes
Nick santana [exemplaros 2005]
scouting lid ragay redoz
john straatman

Bericht door john straatman »

Hoi Fendric,

Ik zit ook met een werksituatie waarbij verder dan een paar weken vooruit plannen moeilijk is, soms op zaterdag werken en soms op zondagavond weg. Verplichtingen dus moeilijk aan te gaan omdat ik graag nakom wat ik toezeg.

Afgezien daarvan, ik heb twee van mijn drie jongens op St Joris 5 in Den Haag, en ben zelf lid geweest van Scouting clubs in Nederland, Italië en America.
En ik heb een Lightweight!

Dus laat maar wat horen.

Groet,

John
Jeroen 90 TD

Bericht door Jeroen 90 TD »

Ken de site en de club aardig goed!!

Ben zelf 10 jaar bij de Livingstonegroep in EIndhoven geweest en er bestaat een behoorlijke relatie tussen de wielewaal en de Livingstone. Sterker nog: het idee van de Larostam komt deels van de Livingstone geloof ik.

Maar goed. Ik wil mezelf ook geen verplichtingen of iets dergelijks opleggen. Ik heb een uitstekende ijd gehad bij de Liv., maar nu is zonder scouting is och ook wel erg lekker.

Misschien wil ik wel eens een keertje komen kijken. Ken ook heel wat mensen van de Larostam. Als er een activiteit in de buurt van Eindhoven is, en bezoekers zijn welkom, dan hoor ik het graag.

Groet,
Jeroen 90 TD
Plaats reactie