Hoi,
sinds enige tijd heb ik nog een "probleempje" met mijn versnellingsbak. Als ik hem in de 3 zet, staat de pook als het ware een beetje naar de neutrale positie. (versnelling is wel ingeschakeld) Geef ik dan gas, dan wordt de pook met een beetje geweld (Harde tik) meer in de versnelling getrokken. Dit heeft de wage elke keer in de 3e versnelling. Rij ik zonder gas te geven, is er niets aan de hand. Geef ik gas, hoor je een tik en daarna is er niets meer aan de hand. Bij het gas loslaten hoor je geen tik. Wie weet waar dit probleem aan kan liggen. Het is namelik best irritant.
Groeten,
Dave Frencken
3e versnelling
Re: 3e versnelling
Oh ja, als alles uit is en je staat stil, heeft hij ook in de 3 dat je de pook nog net iets verder naar voren kunt duwen. Hier is niet echt veel kracht voor nodig. Bij de overdrive kun je dit ook doen, maar daar is veel meer kracht voor nodig en de weg die de pook dan aflegt is daar kleiner.
Groeten,
Dave Frencken (die een tijdje terug toch echt alles weer in zijn bak heeft gemonteerd.)
Groeten,
Dave Frencken (die een tijdje terug toch echt alles weer in zijn bak heeft gemonteerd.)