Raar maar waar,
Na een boeiende discussie op de prikkerspagina mbt m'n diode brug en dynamo problemen (waar ik overigens weer veel van geleerd heb, dank allen!!) dacht ik vanavond van "nog effe kijken of er echt iets verkeerd zit". Wat denk, je, de kabel welke op de dynamo wordt aangesloten zat er wel op maar de bout was niet vast aangedraaid. Afijn, beschermkap eraf, aandraaien, starten, spanning meten en..........HIJ DOET HET
Ongelooflijk, ondanks dat de ring (kabel) om de bout zat en de motor toch aardig trilt maakte eea geen contact en was er geen stroom, echt onbegrijpelijk. Ik ben in iedergeval heel blij (geen extra kosten ) en kan de zaak nu gaan af maken voor m'n 2004 off road "safari" in Griekenland/Albanie. Yippie!!!
groetjes,
Gert-Jan
LR110 trektorro met stroom
schiet mij maar lek!!!! (dynamo/diode)
Re: schiet mij maar lek!!!! (dynamo/diode)
goed te horen dat het allemaal werkt heerlijk!
Ik ken het probleem een van de moeren van mijn massa kabel was iets los gaan zitten, starten homaar, effe aandraaien en het probleem was opgelost
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Ik ken het probleem een van de moeren van mijn massa kabel was iets los gaan zitten, starten homaar, effe aandraaien en het probleem was opgelost
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Re: schiet mij maar lek!!!! (dynamo/diode)
Jorrit ik duim nog steeds dat jou startmotor nooooooooooooooit kapot gaat........
Cheers Bowy
Cheers Bowy