Ha Prikker,
Wie heeft er ervaring met het aansluiten van een radi en cb in een 24 v militair met + aan het chassis.
Jack.
Radio in 24 v + aan chassis
Re: Radio in 24 v + aan chassis
JA dat ben ik.
(wat is een cb )
Maar het hele zakie weer gedemonteerd omdat de zekeringen je om de oren vliegen.
Ik had de plus direkt op de pool (jaja geen goede optie) en zo lekte er een stroompje via de radiobehuizing naar de aarde.
Ben toch overgegaan naar een omvormer en een geisoleerde radio opstelling
Gr JW
(wat is een cb )
Maar het hele zakie weer gedemonteerd omdat de zekeringen je om de oren vliegen.
Ik had de plus direkt op de pool (jaja geen goede optie) en zo lekte er een stroompje via de radiobehuizing naar de aarde.
Ben toch overgegaan naar een omvormer en een geisoleerde radio opstelling
Gr JW
Ik heb een omvormer geplaatst, de plus van de omvormer heb ik naar het chassis geleid. Wel even een zekering in de min naar de omvormer en in de uitgaande vanaf de omvormer. Let wel dat je de boel goed aansluit anders ploft je omvormer (ja, ik heb ervaring!!!).
Werkt prima! Ik heb dus een 12v radio en CB (=Citizin Band -> 27 mc bakkie).
Grt Bas
Werkt prima! Ik heb dus een 12v radio en CB (=Citizin Band -> 27 mc bakkie).
Grt Bas
Heren,
Bedankt hier mee kan ik uit de voeten, ik ga het aansluiten een omvormer heb ik inmiddels alleen nog iets maken voor de radio en CB (27 mc bak)
PS. ik laat wel even weten hoeveel zekringen het heeft gekost.
Groeten,
Jack.
Bedankt hier mee kan ik uit de voeten, ik ga het aansluiten een omvormer heb ik inmiddels alleen nog iets maken voor de radio en CB (27 mc bak)
PS. ik laat wel even weten hoeveel zekringen het heeft gekost.
Groeten,
Jack.