Weet iemand of én hoe de hoofdsteunen van de voorstoelen verwijderd kunnen worden? Het gaat om een 110 Stationwagon uit '84.
Met groet, Hans
hoofdsteunen
Re: hoofdsteunen
wanneer deze het zelfde zijn als de defender uit 87 dan volgens mij wel.
ze gingen bij mij wel moeilijk maar het moet lukken.
zeker weten met jou type doe ik het niet.
gr.
RoLandrover
ze gingen bij mij wel moeilijk maar het moet lukken.
zeker weten met jou type doe ik het niet.
gr.
RoLandrover
Beetje heen en weer en tegelijk omhoog trekken, er zit een klein weerhaakje aan de zijkant.
Marijke
Marijke
Hans,
Er van uitgaande dat Landrover het systeem de laatste jaren niet veranderd heeft (doen ze volgens mij niet zo vaak, als het werkt dan werkt het)
Dit weekend Ploertje voorzien van nieuwe bekleding, de oude was nog zo goed als nieuw, maar die van Exmoor is wel heel erg mooi.
Als je de bekleding van de rugleuning losneemt (het zwarte stripje aan de onderzijde van elkaar trekken) dan kan je bij het veertje dat in het buisje van de hoofdsteun zit. Als je dit veertje eruit neemt dan kan je de hoofdsteun uit de rugleuning trekken.
Zonder het verwijderen van dit veertje zal het waarschijnlijk niet goed gaan.
Succes,
Richard
PS: heb je nog interesse in een nieuwe bekledings set inclusief schuim?
Kijk dan even op de vraag en aanbod pagina.
Er van uitgaande dat Landrover het systeem de laatste jaren niet veranderd heeft (doen ze volgens mij niet zo vaak, als het werkt dan werkt het)
Dit weekend Ploertje voorzien van nieuwe bekleding, de oude was nog zo goed als nieuw, maar die van Exmoor is wel heel erg mooi.
Als je de bekleding van de rugleuning losneemt (het zwarte stripje aan de onderzijde van elkaar trekken) dan kan je bij het veertje dat in het buisje van de hoofdsteun zit. Als je dit veertje eruit neemt dan kan je de hoofdsteun uit de rugleuning trekken.
Zonder het verwijderen van dit veertje zal het waarschijnlijk niet goed gaan.
Succes,
Richard
PS: heb je nog interesse in een nieuwe bekledings set inclusief schuim?
Kijk dan even op de vraag en aanbod pagina.
Heb die strip al losgehad en kwam geen veer tegen maar een soort van stalen pin met rubber er omheen. Die kreeg ik er met geen mogelijkheid uit.
Op zich heb ik wel belangstelling voor de bekledingsset maar mijn budget is 0,0 op dit moment. We sparen dus nog even door voor een Exmoor setje over een tijdje.
Met groet, Hans
Op zich heb ik wel belangstelling voor de bekledingsset maar mijn budget is 0,0 op dit moment. We sparen dus nog even door voor een Exmoor setje over een tijdje.
Met groet, Hans
De constructie is bij jou dus duidelijk anders, helaas kan ik je niet verder helpen.
Wij hebben Ploertje getrakteerd op een Exmoor XS style setje, staat errug sexy
En is goed zelf te monteren, gelijk ook maar stoelverwarming gemonteerd.
Richard
Wij hebben Ploertje getrakteerd op een Exmoor XS style setje, staat errug sexy
En is goed zelf te monteren, gelijk ook maar stoelverwarming gemonteerd.
Richard