hoi iedereen,
bart hendriks is toch nog naar acken geweest na veel zoek en speur werk ben met johan v straten. die heeft mij opgehaald. heb die dag twee een aanval gehad :-c. eentje onder weg naar acken en een net voor dat wij naar :-c gingen . maar wij hebben er toch een gezellege dag van gemaakt. wij zijn nog sjuul en nog een paar andere bekende. toen wij naar huis gingen hebben ze thuis afgezet.
ik schij der uit want het typen dé gu nie zo goew ik heb deze nog een paar aanvallen waarbij mijn rechter kant meee wil die is een beetje verlamd.
groetjes bart hendriks
naar acken geweest toch nog
Re: naar acken geweest toch nog
Fijn om te horen dat je een leuke dag hebt gehad in Aken ondanks je aanvallen.
Er was natuurlijk veel om te zien en te kopen. Wij hadden het ook zéér naar ons zin (The Iron Nurse & The Green Needle). Dus volgend jaar gaan wij weer... dus misschien zien wij mekaar dan of misschien wel eerder ergens in het land...
Het ga je goed Bart... en kalm aan.
Groet
theironnurse
Gilbert
Er was natuurlijk veel om te zien en te kopen. Wij hadden het ook zéér naar ons zin (The Iron Nurse & The Green Needle). Dus volgend jaar gaan wij weer... dus misschien zien wij mekaar dan of misschien wel eerder ergens in het land...
Het ga je goed Bart... en kalm aan.
Groet
theironnurse
Gilbert
Ha die Bart,
Wat leuk dat je the iron nurse kent, weet je, ik ben zijn jongere broertje, the Green Needle...
We zien ons wel een keertje toch?
Ikzelf woon op een steenworp van Aken vandaan, dus Gilbert en ik (eric) zijn er volgend jaar ook weer...
groetjes
Wat leuk dat je the iron nurse kent, weet je, ik ben zijn jongere broertje, the Green Needle...
We zien ons wel een keertje toch?
Ikzelf woon op een steenworp van Aken vandaan, dus Gilbert en ik (eric) zijn er volgend jaar ook weer...
groetjes
Ik heb je niet gezien, ik stond bij de fritten (pommes) tent met mijn auto en enkele spullen. Die blauwe met de H-jack achterop. Je had je wel kunnen voorstellen ik ken nog niet iedereen van gezicht.
jo fo li
jo fo li
Heb je nog wat verkocht? Of stond je bij die Duitser al zijn pommes op te vr...
Of stond je regelmatig bij die Deutsche fraulein mit ihren bier...
Groet,
Gilbert
Of stond je regelmatig bij die Deutsche fraulein mit ihren bier...
Groet,
Gilbert