Naar aanleiding van mijn oproep hebben er behoorlijk veel mensen erop gereageerd, en waren zelfs lui in staat om naar mij toe te komen in Lemiers om mij te helpen.
Aangezien er de tip kwam dat er in Aken de Int. Land Rover onderdelenmarkt was heb ik snel besloten om hier naar toe te rijden met de ambu met aanhanger.
Het remmen viel overigens ontzettend mee, maar was zwaar trappen.
Ben uiteindelijk geslaagd met een nieuwe vacuumpomp (18 eurootjes), 2 zonnekleppen, 1 nieuw geblindeerde zijraam en SIII grill voor aan de deur.
Vanmorgen vroeg de boel gemonteerd en vanmiddag om 16.15 uur teruggereden naar Berlikum (Frl) waar we om 21.30 uur arriveerden.
Ik geef wel een kleine tip aan iedereen die met een vacuumpomp rondrijd...
Kijk bij montage of alles goed gesmeerd en behoorlijk wat olie bevat, want na 14 km rijden vanmiddag gegon er iets akkeligs te piepen onder die motorkap, het leek wel of er een levende muis werd gecremeerd.
Bleek de boel te weinig olie te bevatten... dus zijkant vulplug opgedraaid... lang slangetje tevoorschijn gehaald... opzuigen (lekker) en terug laten lopen in het vulreservoir.
Nogmaals iedereen bedankt voor de moeite van het reageren! BEDANKT!!
The Iron Nurse
Gilbert IJsselmuiden
BEDANKT IEDEREEN!!!
Re: BEDANKT IEDEREEN!!!
Dan heb ik je ook zien lopen. Ik heb wat spullen verkocht. Maar ja er waren zoveel mensen, het was druk. Het was een gezellige buurs. Ik vind het fijn dat je alles gevonden hebt. Ik zal kijken of ik 7-8 of 9 aug. als ik naar het landrovertreffen ga je kan ontmoeten.
jo fo li
jo fo li
Fijn om te horen dat alles goed is gekomen.
Ik zie je nog wel een keer
Groeten Frans Bonnes
Ik zie je nog wel een keer
Groeten Frans Bonnes
he Gilbert,
raad je mij nu nog steeds de vaccuumpomp aan.
je was vorige week nog vrij positief over alles.
groet Jan.T (sIII 88" diesel '79)
raad je mij nu nog steeds de vaccuumpomp aan.
je was vorige week nog vrij positief over alles.
groet Jan.T (sIII 88" diesel '79)
ik beveel iedereen zoon ding aan. Aleen een op 12v (die werkt namelijk ook als de motor niet loopt maar op het rempendaal) bij slepen en zo toch een rem.
jo fo li
jo fo li