dag allen,
ben op zoek naar bouten + moeren voor mijn achteraandrijfas voor landrover ambulance. Deze bouten zijn volgens mij sterker dan de vaak standaard 8.8.normering. Tevens is de draad fijner. Kan iemand mij de juiste gegevens over deze bouten leveren en eventueel waar ik ze kan krijgen?
roland
bouten voor aandrijfas series
Re: bouten voor aandrijfas series
Ik bestel ze altijd gelijk bij het bedrijf waar ik ook de kruiskopkeringen bestel. Heb ze laatst bij Et besteld, en die heeft ze netjes opgestuurt.
grt Tijn
grt Tijn
Re: bouten voor aandrijfas series
ga eens naar je lokale trekker dealer met engelse trekkers
heel vaak hebben ze UMF en UHF (??euh engels dus ??) bouten en moeren in verschillende lengtes.
carrosserie bouten en ook de asflens bouten heb ik zo gekregen. en ja ze zijn sterker volgens mij, maar enkel door dat het draad minder diep is gesneden of gerold, waarbij rollen weer sterker is dan snijden, maar nu kan ik het helemaal mis hebben, en dat het net anders om is.
Succes,
RoLandrover
heel vaak hebben ze UMF en UHF (??euh engels dus ??) bouten en moeren in verschillende lengtes.
carrosserie bouten en ook de asflens bouten heb ik zo gekregen. en ja ze zijn sterker volgens mij, maar enkel door dat het draad minder diep is gesneden of gerold, waarbij rollen weer sterker is dan snijden, maar nu kan ik het helemaal mis hebben, en dat het net anders om is.
Succes,
RoLandrover