maasvlakte
maasvlakte
de maasvlakte valt onder de gemeente rotterdam dacht ik. mijn vader woont daar vlak in de buurt en ik dacht: joepi als ik mn rijbewijs heb ga ik daar eens langs. maar nu het dicht gaat staat dat niet meer in de planning. weten er misschien nog mensen waar je heel leuk kunt rijden in de omgeveing van gelderland??
groeten 1 van de exemplaros 2005
groeten 1 van de exemplaros 2005
Re: maasvlakte
Ja ik zou ook wel eens een mooie plek in gelderland/achterhoek willen weten!!!!! Ik heb nog niet echt iets gevonden, alleen bij lochem een "crossbaan" waar je eigenlijk niet mag komen maar waar wel een paar leuke heuveltje en modder liggen!!!
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
"Rudolf" 109 D 1983
heey
volgens mij had je afgelopen zondag gewoon moeten mee gaan naar de ermelo'se hei ........ er is daar een vlinke verbouwing aan de gang dat stukje bos zijn ze behoorlijk aan het omploegen tot 4x4 terein :> ziet er leuk uit
je gaat toch wel een keer mee in de komende weken ??
groeten nog 1 van de exemplaros 2005
Hallo,
Ik zou nog lekker van de Maasvlakte gaan genieten zolang het nog kan!
Ik mag aannemen dat zolang je nog geen verdere berichten op dit prikbord ziet verschijnen, je er nog wel kan rijden.
Er zijn genoeg mensen op dit prikbord die informatie te zien of te horen krijgen als het echt dicht gaat.
Groetjes,
Ron.
Jazeker, lijkt me erg leuk laat maar weten wanneer!!!!!!!!!!
"Rudolf" 109 D 1983
"Rudolf" 109 D 1983
hey maarten, tuurlijk ga ik een keer mee. als ik onze laro niet mee krijg kan ik dan met jou mee liften??
groetjes Nick
groetjes Nick
okee dan. kan ik in iedergeval hiezoiezo mee.
dankjewel
ff weer wat van de verslaving eruit gooien op de hei
groetjes Nick "exemplaro" Elschot
dankjewel
ff weer wat van de verslaving eruit gooien op de hei
groetjes Nick "exemplaro" Elschot