Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een bolletjes pijltjes rit in de omgeving van Rotterdam. Ik weet dat het erg moeilijk is om aan deze dingen te komen en probeer het daarom maar via deze weg. De bedoeling is start in Rotterdam, en dan ongeveer 1,5 uur rijden.
Wie kan mij hier aan helpen??
Grt Tijn
Gezocht bolletjes pijltjes rit.
Re: Gezocht bolletjes pijltjes rit.
Die maak je toch zelf. Gewoon gaan rijden en dan natuurlijk opschrijven en als je een middag gereden hebt dan is wel een uur of twee klaar.
jo fo li
jo fo li
Ja, alleen ken ik daar de omgeving niet, kan dus ook geen leuke route uitzetten!!
grt Tijn
grt Tijn
gewoon rijden ik kan de omgeving ook niet maar ik rij gewoon. zoeken naar zandpaden kijk maar op een plattegrond (landkaart)
jo fo li
jo fo li
Tijn,
Ik heb er nog een liggen, maar die gaat van Breda (Landrovergarage Knook) naar een camping in Rilland Bath (net in zeeland). Zitten wat zandpaden in en duurt zo'n 2,5 uur (dit is inclusief misrijden en 2 posten). Als je Knook belt, ben je van harte welkom als Laro groep (althans dit was onze ervaring). Breda ligt helaas zo'n 60 km verder naar het zuiden. Als je interesse hebt, moet je maar ff mailen: mario_dewit@yahoo.co.uk . Ik hoor/zie het wel. En eigenlijk heeft JoFo gelijk. Gewoon instappen en beginnen.
Mario
evenementencoordinator RangeRoverTrust
Ik heb er nog een liggen, maar die gaat van Breda (Landrovergarage Knook) naar een camping in Rilland Bath (net in zeeland). Zitten wat zandpaden in en duurt zo'n 2,5 uur (dit is inclusief misrijden en 2 posten). Als je Knook belt, ben je van harte welkom als Laro groep (althans dit was onze ervaring). Breda ligt helaas zo'n 60 km verder naar het zuiden. Als je interesse hebt, moet je maar ff mailen: mario_dewit@yahoo.co.uk . Ik hoor/zie het wel. En eigenlijk heeft JoFo gelijk. Gewoon instappen en beginnen.
Mario
evenementencoordinator RangeRoverTrust