Ik heb brandstof-lekkage uit mijn inspuitpomp (2,25 diesel) De druppels vallen helemaal aan de onderzijde van de pomp eraf, alleen bij draaiende moter, dus als er druk op staat. Het gebeurt net boven de flens die aansluit op het motorblok. Zit er tussen dat flensstuk en het cilindrische bovendeel van de pomp nog iets van een pakking? Het is zo moeilijk te zien daar onder, vlak naast/boven het oliefilter. En liever krijg ik eerst een advies voor ik de gehele pomp eraf haal.
Alvast bedankt.
inspuitpomp
Re: inspuitpomp
Hoi,
Ik heb hetzelfde euvel gehad..bleek dat er aan de zijkant van de pomp gezien (het vierkante huisje) waar de gaskabel aan vastzit...een o-ring versleten was. Na voorzichtige demontage..o-ringen vervangen..nieuwe pakking ertussen..en weg probleem...
Succes
Ik heb hetzelfde euvel gehad..bleek dat er aan de zijkant van de pomp gezien (het vierkante huisje) waar de gaskabel aan vastzit...een o-ring versleten was. Na voorzichtige demontage..o-ringen vervangen..nieuwe pakking ertussen..en weg probleem...
Succes
Re: inspuitpomp
hai andries.
heb er zelf een andere pomp op laten zetten bij rb in br als ik jou was zou ik m morgen even bellen hij weet het wel.
groet mario 88lw
heb er zelf een andere pomp op laten zetten bij rb in br als ik jou was zou ik m morgen even bellen hij weet het wel.
groet mario 88lw