Top Gear :-(

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Fendrica

Top Gear :-(

Bericht door Fendrica »

Hmm, denk je: lekker even onderuit zakken bij Top Gear op rtl5, Gaan ze
a) een zo op oog het ook best aardige Range Rover slopen,
b) het uitwijken met de RR bij 70 km/u eventjes afzeiken... met a) als gevolg...

Daar ga je dan met je Land Rover product... :-(
Andy

Re: Top Gear :-(

Bericht door Andy »

a)zonde van de auto
b)is toch algemeen bekend dat ze een hoger zwaartepunt hebben dan Japanse strijkijzers,gevolg weer naar a dus...
c)Amanda was aardig onder de indruk en zal in het vervolg extra oppassen op snelheid/afstandverhouding(en volgens mij hoorde ik haar net iets mompelen over een rolkooi of zo iets :-)
d)gelukkig kom je in het terrein(waar Cool Runnings voor gemaakt is)meestal niet in de situatie terecht dat je met 70km/h moet uitwijken voor een poesje...(het was een Jag geloof ik...)
e)dus laten we onze koppen bij elkaar steken en kijken hoe we in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk asfalt uit Nederland kunnen krijgen ;-) Kunnen we lekker rustig door de mud heen rijden en elkaar zo af en toe eruit trekken...

Andy
110 300TDi,Cool Runnings,die tegen een stootje kan maar zich niet uit laat lenen aan die gasten van dat stuntteam
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Enne... het was de Vijfde Versnelling, niet Top Gear :-)

Groetjes,

Remco
www.henryv8.tk
Frans

Bericht door Frans »

Is dat momenteel dan niet hetzelfde, alleen loopt de 5de V niet wat achter.

Frans Bonnes
Marc C

Bericht door Marc C »

Ja, dan toch maar gewoon afstand houden of anders,....
er recht in. Een beetje bullbar vangt de klap wel op.
Misschien komt dit in een volgende aflevering...

Marc C
Andy

Bericht door Andy »

Volgens mij loopt het zeker achter!In de 5e versnelling loopt Cool Runnings zeker 130km/h,dus zeker geen koprollende 70km/h ;-)

Andy
110 300TDi,Cool Runnings,die 130 wel red,maar er staat niet voor niets 110 op de achterkant!
Andy

Re: Top Gear/Hertenbussiness

Bericht door Andy »

Heb ik ook voorgesteldt,maar ja als oom dan langskomt is degene die achterop zit meestal de ... Dus die hebben we snel weer van het lijstje gehaald!

Zeg Marc,ik zag dat jij in de hertenbussiness zat :-) Misschien eens een idee om jullie met een aantal welwillende gevulde koekeneters te komen helpen?Er zijn vast wel een aantal natuurliefhebbers die hun vrijetijd voor een goed doel over hebben!

Andy,mij heb je!
110 300TDi,Cool Runnings,hoe meer natuur hoe beter(en niet om doorheen te scheuren,maar om van te genieten!)
Marc C

Hertenbussiness

Bericht door Marc C »

Hertenbusiness Ha,ha, hoe kom je erop.
Maar inderdaad, elke 3e zaterdag van de maand zijn we in het bos op de veluwe om rasters weg te halen of te beveiligen. Regelmatig komt het voor dat een hert of ree langzaam sterft doordat het blijft hangen in een raster. Wij (oftewel de vereniging tot behoud van het Veluws Hert, kortweg Veluws Hert) brengen dan een fijnmazig manchet op dit raster aan zodat het dier niet meer met zijn lopers (poten) in het gaas blijft zitten. Leuk werk. Kijk maar eens op www.veluwshert.nl
Dan moet je kijken bij; de vereniging, rasterploeg.
Mij lijkt het een leuk plan wanneer er een stel prikkers mee komen helpen.
Ik zal het aankaarten.

Marc C (En ja, het is leuk om legaal door het bos te rijden... )
Aad G

Re: Hertenbussiness

Bericht door Aad G »

leuk initiatief, lijkt me wel wat.
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Ze hebben bij SBS 6 en Veronica allebei Top Gear... Alleen loopt SBS 6 een week achter op Veronica dacht ik...
Op RTL 5 hebben ze de vijfde versnelling (engels) en op SBS 6 nog een keer de zesde versnelling... origineel he!

Groetjes,

Remco
www.henryv8.tk
peter

Bericht door peter »

ik ben in marokko op deze manier 2x omgerold echt niet leuk om mee te maken
foto's van mijn ambulanse zijn op te vragen
Andy

Bericht door Andy »

Ik wil ze wel eens zien Peter,maar laat ze ALSTUBLIEFT nooit aan Amanda zien,straks denkt ze dat ze alleen nog maar koprollen kunnen maken en wil ze dat hij de deur uit gaat! ;-)

Andy
110 300TDi,Cool Runnings
Joop 130

Bericht door Joop 130 »

Mooie page over die herten en ander wild, daar wil ik best mijn landrover voor naast het bos parkeren en dan ook zulke ervaringen opdoen en zulke foto's kunnen maken. Inspirerende pagina.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Zien!

Cheers Bowy
Marc C

Bericht door Marc C »

Nou Joop, ik wil je gerust een keer meenemen voor een ochtendwandelingetje van een paar uur en dan kan ik je voor bijna 100% garanderen dat je ook zulke ervaringen op zal doen. Laat het maar weten, dan spreken we wat af.

Grtn Marc C.
Joop 130

Bericht door Joop 130 »

Voor deze uitnodiging wil ik graag tijd maken, combineer dit dan wel ,met een weekendje kamperen op de veluwe, en pas dan helemaal aan aan de meest geschikte tijden.

Hoop dat mijn vriendin ook mee mag met of zonder parfum

Laat maar iets horen via e-mail of dit forum

groet Joop
Andy

Bericht door Andy »

Dat wordt dus de wandelschoenen uit het "vet" halen :-) We wachten af!

Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Plaats reactie