berichtje voor noud 88

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
de Noorman

berichtje voor noud 88

Bericht door de Noorman »

Hallo Noud,

Ik heb van Bowy een vooras gekocht. Ik begreep van hem dat jij vandaag iets gaat ophalen en dat je in Spijkenisse woont. Bowy geeft de vooras aan je mee en ik heb afgesproken dat ik hem dan weer van jou krijg. Ik wil hem morgen wel even komen halen of rij je langs Hoogvliet? Dan kom je op een paar honderd meter langs mijn huis. Zou je mij hierover even willen bellen of zelf even je telefoonnummer willen achterlaten. Mijn telefooonnummer is 06-45 47 04 47 of 010 -4721798

Groet,
+--------
|_____|__\___
\_ ___|__|___}
"(_)""""""(_)"

1981 SIII ambulance 2.25 diesel "de Noorderreis"
Phillip
Noud 88

Re: berichtje voor noud 88

Bericht door Noud 88 »

Zoals je er zelf bij was hebben we vanacht al een poging ondernomen om de vooras als stormram te gebruiken om 'm zo in je brievenbus te proppen.
En? leeft je aanhangwagentje nog onder het gewicht van het asje?

Arnoud
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

zwaar ding he

was wel in 18.06 gedemonterd (lang leve de flex!!)

Cheers Bowy
Noorman

Bericht door Noorman »

Hoi,

Het was dus maar goed dat ik net op tijd de deur open deed. Hij is
inderdaad heel zwaar. Ik ben inmiddels begonnen met de demontage maar al vrij snel weer opgehouden. Ik mis dop of ringsleutel 52. Dat is goed om dat nu te ontdekken. Ik kan hem denk ik wel vanaf de andere kant demonteren maar ik wil ook weten hoe het werkt als hij onder de auto zit, dus ik ga eerst wat gereedschap bijkopen.

Bedankt nog voor de service, het ging sneller dan bij Neckerman,

Bowy, ook bedankt, ik heb het bedrag inmiddels overgemaakt,

Groet,
+--------
|_____|__\___
\_ ___|__|___}
"(_)""""""(_)"

1981 SIII ambulance 2.25 diesel "de Noorderreis"
Phillip
Frans

Bericht door Frans »

Die dop of ringsleutel is als pijpsleutel te koop bij de meeste onderdelen leveranciers en is niet eens zo duur. Prijs tussen de € 10 en € 15 denk ik.

Groeten Frans Bonnes
Plaats reactie