ik hoorde van een maat van mij (die in portugal) dat jij een camping gaat beginnen ver weg wanneer is het zo ver en kunnen we langs komen.wilde jij in oktober of november nou naar marocco en daarna op de boot naar la lagomera ofzoiets wij wilden ook aan het einde van het jaar naar marocco samen met hans misschien dat we iets kunnen afspreken of dat we je uitzwaaien met een paarhonderd prikkers in portugal en er daar nog een paar ritjes maken met zijn allen o wat een hoop ideeen en zo weinig tijd.laat wat horen ik moest je trouwens zelf vragen hoe het zat met die k..kinderen van je want ik vind dat eigenlijk nogal een heftige uitspraak en eigenlijk nix voor hans om zoiets te zeggen dus errzal wel meer achter zitten no ik hoor het wel of niet de groeten
aart
bericht voor la gomera
Re: bericht voor la gomera
Ola Aart!
Ik vertrek zo eind oktober op het gemakkie via Portugal (Hansie&Irene) richting zuid Spanje alwaar ik de boot neem naar Marokko. In Marokko zak ik af naar de Sahara en daar ligt een havenstad Layoune en daar ga ik een "zandschip" vinden die mij voor weinig meeneemt naar de Kanaren. Mocht dit niet lukken dan rijd ik terug naar Agadir en neem daar een reguliere bootverbinding.
Mocht de situatie in Marokko tegen die tijd te "heftig" zijn dan neem ik een schip in Cadiz (zuid Spanje) maar dat gaat een boel centen kosten met de auto en de aanhanger.
Das zo'n beetje in het kort het plan ik wil er zo'n vier tot zes weken voor uittrekken dus alles op het gemakkie!
Adios Henk.
Ik vertrek zo eind oktober op het gemakkie via Portugal (Hansie&Irene) richting zuid Spanje alwaar ik de boot neem naar Marokko. In Marokko zak ik af naar de Sahara en daar ligt een havenstad Layoune en daar ga ik een "zandschip" vinden die mij voor weinig meeneemt naar de Kanaren. Mocht dit niet lukken dan rijd ik terug naar Agadir en neem daar een reguliere bootverbinding.
Mocht de situatie in Marokko tegen die tijd te "heftig" zijn dan neem ik een schip in Cadiz (zuid Spanje) maar dat gaat een boel centen kosten met de auto en de aanhanger.
Das zo'n beetje in het kort het plan ik wil er zo'n vier tot zes weken voor uittrekken dus alles op het gemakkie!
Adios Henk.