hee iedereen,
zoals sommige wel weten heb ik 24-3 jl afscheid genomen van mijn 1988 90 td, hannibal.
het "vervangend" ( niks kan een defender/laro vervangen als je besmet bent met het landroveritus, haha) vervoermiddel wordt een bescheid, waarschijnlijk zwarte, berlingo.
om toch een beetje het gevoel terug te krijgen ben ik opzoek naar 1 of 2 bescheide stickers van het groene ovaal.
wie kan me aan een (www)adres helpen?
mazzel michiel
stickers ovaal logo
Re: stickers ovaal logo
Hoi Michiel,
Veel sterkte gewenst met je verwerkingsproces. Voelt het net als stoppen met roken ???
Laats hebben wij dit soort stickers bij ET in Coevorden zien liggen, in drie maten van klein tot heel groot. De grootste 45 cm was € 12,- , zeker groot genoeg voor de motorkap. De kleinste 5cm was € 3,-.
www.etcoevorden.nl
Groeten,
Richard
Veel sterkte gewenst met je verwerkingsproces. Voelt het net als stoppen met roken ???
Laats hebben wij dit soort stickers bij ET in Coevorden zien liggen, in drie maten van klein tot heel groot. De grootste 45 cm was € 12,- , zeker groot genoeg voor de motorkap. De kleinste 5cm was € 3,-.
www.etcoevorden.nl
Groeten,
Richard
Op een zwarte auto mischien wel erg mooi... 
Als je de grote groene stickers te groot vind.
Het zijn de originele zwarte stickers die van de fabriek af op de achterkant van de 110 zitten.
Ik heb ze ooit bij Auto Rega besteld, maar andere bedrijven zullen ze vast ook wel hebben...(dus sorry voor de reclame)
Groet JP!

Als je de grote groene stickers te groot vind.
Het zijn de originele zwarte stickers die van de fabriek af op de achterkant van de 110 zitten.
Ik heb ze ooit bij Auto Rega besteld, maar andere bedrijven zullen ze vast ook wel hebben...(dus sorry voor de reclame)
Groet JP!
Michiel,
Ik heb ze bij www.british4x4.nl gekocht. Lekker makkelijk via internet of fax. Hoef je niet de deur uit met je Berlingo
grt,
Jan Kok
www.laro.tk
Ik heb ze bij www.british4x4.nl gekocht. Lekker makkelijk via internet of fax. Hoef je niet de deur uit met je Berlingo
grt,
Jan Kok
www.laro.tk