Gelukt !!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rangie/Mud factor

Gelukt !!!

Bericht door Rangie/Mud factor »

Ok alles is eraf, ook het distributie deksel incl poelie! idd gewoon een blok hout achter de wielen en whala.
Alles goed bekeken, en nu wachten op het pakketje met de span en geleiderrollen, koppakkiing, riem, kleppen-dekselpakking en spruitstukpakking, dit zal er morgen zijn hoorde ik.
Gister nog een set koplamproosters van m'n maat gekregen, deze ook direct maar gemonteerd (lijkt wel stoer) en dinsdag komt ook de reserve wiel cover, zo1 met chromen rand! dit maakt hem/haar echt af!

En Jan, ik heb ook een begin gemaakt met cleaneren, en in sommige elementen van de auto herken ik de Green No Mud!! CONCURENTIE !!!!!!!!! Maar wel zwaar werk hoor!

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen. Zo zie je maar, na een dagje relaxen in de mud komen de goede dingen vanzelf! kijk maar eens op de foto site van ploertje!

Groeten Rangie
Bert Dijkema

Re: Gelukt !!!

Bericht door Bert Dijkema »

Poetsmachine lenen?

Bert
Disco

Bericht door Disco »

Ach een beetje Laro mag toch best een beetje vies zijn.
Alles is nu los hopelijk geen motorschade.

groeten Theo Kaufmann/Disco & Big Spender
The Green NoMud//760|GLE :)

Bericht door The Green NoMud//760|GLE :) »

Ron, je hebt toch zeker geconstateerd dat ik enorm breed was op de prikkerdag, nou dat komt door mijn poetsen ha ha

Groeten
Jan
Rangie/Mud factor

Bericht door Rangie/Mud factor »

Ok Bert, kom maar langs met die machine!!! ik hoef niet zo breed te worden als Jan!
En oh ja Theo, ik was vergeten te melden dat er GEEN motorschade is geconstateerd!!
Groeten een blijde Rangie.
Plaats reactie