antiroestbehandeling

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Peter 90 Td5

antiroestbehandeling

Bericht door Peter 90 Td5 »

Weet iemand in de omgeving van Enschede mischien een goed adres voor een antiroestbehandeling met bijv. Dinitrol o.i.d. ? Ik was het eigenlijk eerst zelf van plan, maar ik speel toch liever op safe door het door een vakman uit te laten voeren. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gebeurt, en ook alle plekjes bereikt worden. Laat maar eens horen wat jullie ervaringen op dit gebied zijn.

Groetjes,

Peter 90 Td5 "Rocky"
Muddy

Re: antiroestbehandeling

Bericht door Muddy »

Er zit een coating bedrijf in Hengelo, geloof dat het Jongsma coating is, maar ik kan het ook fout hebben. Heb bij hun wel eens een stel sitebars laten coaten. Weet niet precies wat je wil laten behandelen, maar ik weet op zich wel veel van dit soort adressen in de omgeving Twente!!

grt tijn
N

Bericht door N »

Peter 90 Td5 schreef:
>
> Weet iemand in de omgeving van Enschede mischien een goed
> adres voor een antiroestbehandeling met bijv. Dinitrol o.i.d. ?

Niet omgeving Enschede [www.antiroest.nl]
Wel een hoop geld meenemen.
chris 110

Bericht door chris 110 »

't is mischien ietsje uit de buurt, maar ik heb voor een erg fijne prijs mijn 110 in de valvoline laten zetten bij Auto Anton Potse, in de omgeving van Emmen (klein dorpje, voorbij Emmer Compascuuuum, langs 't kanaal). Zo kom je nog eens ergens..

gr, Chris
www.opwielen.nl
Adriaan (110+88+107+Disco=fun)

Bericht door Adriaan (110+88+107+Disco=fun) »

Stond ergens eerder op het prikbord een topic met een dinitrol bedrijf in Friesland voor 750 euro.

In de UK kost het bij BeforeandAfter ruim 400 pound ex 17,5% btw = ongeveer 700 euro. Ze doen het zeer goed en grondig en hebben goede referenties. Misschien leuk uitstapje voor de vakantie?

;-)
chris 110

Bericht door chris 110 »

Bij AntonPotze was ik, ik meen iets van 350 euro kwijt voor de hele onderkant en alle holle ruimten (bulkhead, deurframes etc). De auto kun je zelf shoon en droog aanleveren, wat ook veel scheelt.
Jan Kok

Bericht door Jan Kok »

Hoi Peter,

Ik ben zelf met mijn 110 naar van Egmond geweest vorige maand. Volledig gereinigd en 2x behandeld. Zij zitten in Alphen a/d Rijn wel even sturen voor jou maar zeker de moeite waard!

Kijk voor de link even op www.laro.tk

grt, Jan Kok
Peter 90 Td5

Bericht door Peter 90 Td5 »

Prikkers bedankt, hier kom ik al `n heel eind mee.

Peter 90 Td5 "Rocky"
Plaats reactie