Bericht voor Sir Martin en Jan W

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kees en Santa (S3 109 D)

Bericht voor Sir Martin en Jan W

Bericht door Kees en Santa (S3 109 D) »

Sirmartin zie jij kans om het alger en swivelhouse van Bowy mee te nemen vanaf de prikkersdag naar Vlissingen. Ik kom dat dan later ophalen. Jan W had ook al aangeboden maar dan heb ik het pas op 15 mei of later. Wij zijn wekelijks een aantal keer in Goes dus is het niet zo ver doorrijden.
Jan W alvast bedankt, mocht het sirmartin niet lukken dan wil ik graag van je aanbod gebruik maken.

Sirmartin, ik heb ook een softtop met frame gekocht van Jambo, zie jij kans om dit ook mee te nemen, anders moet ik een andere oplossing bedenken.
Je kan me ook bellen op 0164 604611
Jan W

Re: Bericht voor Sir Martin en Jan W

Bericht door Jan W »

Is goed neem ik nix voor je mee

Suk6 in se hospital we denken aan je (als dit enige troost is )

JW
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Uhhhh ik heb een lightweigt... dus als jij denkt dat het er allemaal in past achterin wil ik het wel meenemen. Dan laat ik mijn schoonmoeder wel achter in het crematorium ;-) Tenminste dat is als ik er een zou hebben....haha

Maar even serieus, ik wil het opzich best meenemen naar Vlissingen als het allemaal past. Zeg maar wat je wilt? Als het niet te ver om is wil ik het ook wel in Bergen op Zoom achterlaten.... maar je hebt kans dat we pas om middernacht terugkomen. We zijn nog van plan om even Naarden in te gaan en ergens wat te eten voor we terugrijden. En wie heeft die softtop?

Martin
0654921251
sirmartin

Bericht door sirmartin »

.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Martin,

Tot zondag dan!

Cheers Bowy