Welke stoelen?
Welke stoelen?
Ik wil een paar andere stoelen in mijn 90 monteren.Aangezien originele stoelen
niet te vinden zijn denk ik dat ik maar eens op de sloop ga kijken.
Welke (geschikte ) stoelen zijn het het meest eenvoudig in te bouwen?
niet te vinden zijn denk ik dat ik maar eens op de sloop ga kijken.
Welke (geschikte ) stoelen zijn het het meest eenvoudig in te bouwen?
Re: Welke stoelen?
Bij Paddock-spares zijn ze wel (in delen) te koop, zie een paar threads terug, deze week kun je nog via Hendrik Blue-Box bestellen
[www.paddockspares.com] (kijk bij upholstry)
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
[www.paddockspares.com] (kijk bij upholstry)
Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
AutoRega verkoopt de bekleding en vulling van Exmoor trim
[www.autorega.nl]
[www.exmoortrim.co.uk]
[www.autorega.nl]
[www.exmoortrim.co.uk]
Dat doen meer bedrijven ook Daams.
dus in vervolg alle bedrijven melden svp
jo fo li
dus in vervolg alle bedrijven melden svp
jo fo li
Leo,
er werd hier op de pagina ook veel over Volvo stoelen gesproken. ff zoeken en je weet meer.
Jan Schober
er werd hier op de pagina ook veel over Volvo stoelen gesproken. ff zoeken en je weet meer.
Jan Schober
Volvo Stoelen zijn makkelijk in te bouwen en zitten prima! Maar doe even een zoekopdracht op dit prikbord en je vindt voor de hele avond info over stoelen!
Cheers bowy
Cheers bowy
hoi,
ik zag laatst nog mooie saab stoelen met verwarming maar ik ben er nog niet uit hoe ik dan tanken moet onder die stoelen (militaire wagen vandaar).bij 'vreemde' stoelen is het zitvlak niet uitneembaar dus.... mot ik het eerst nog effe standaard houden.
iemand enig idee trouwens of die vinyl zitleuningen genaamd "high back" bij paddock ook hoofdsteunen hebben? van die gewone stonden er wel plaatjes bij maar van die hoge niet.gaat om een serie III
groet, tom
ik zag laatst nog mooie saab stoelen met verwarming maar ik ben er nog niet uit hoe ik dan tanken moet onder die stoelen (militaire wagen vandaar).bij 'vreemde' stoelen is het zitvlak niet uitneembaar dus.... mot ik het eerst nog effe standaard houden.
iemand enig idee trouwens of die vinyl zitleuningen genaamd "high back" bij paddock ook hoofdsteunen hebben? van die gewone stonden er wel plaatjes bij maar van die hoge niet.gaat om een serie III
groet, tom
Tom,
kijk even in je mailbox
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
kijk even in je mailbox
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
voor de tanks een 12v pompje kopen (heb ik gisteren ingebouwt) en werkt. Hoef nu niet ieder 100km te tanken.
jo fo li
jo fo li
Sorry hoor, maar geef alleen maar even een hint, en als je op de site van Exmoor kijkt, krijg je vanzelf alle leveranciers in Nederland.
Bert
Bert
Bonjour, ben misschien een beetje laat maar ben ook nog maar net terug van sneeuw vakantie ! Ik heb nog een complete set origenele ninety stoelen liggen, gestoffeerd (grijs) inclusief middenstoeltje! Stof eraf kloppen en ze zijn als nieuw!
Teijeleo schreef:
>
> Ik wil een paar andere stoelen in mijn 90 monteren.Aangezien
> originele stoelen
> niet te vinden zijn denk ik dat ik maar eens op de sloop ga
> kijken.
> Welke (geschikte ) stoelen zijn het het meest eenvoudig in te
> bouwen?
Teijeleo schreef:
>
> Ik wil een paar andere stoelen in mijn 90 monteren.Aangezien
> originele stoelen