Getver....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Kitty

Getver....

Bericht door Kitty »

Ondanks dat ik geen problemen meer had met de remmen, lette ik toch wat meer op eventuele vettigheid op de velgen. Want je weet maar nooit.
Dus toen ik weer bij Woody kwam die een poosje op een parkeerterrein had gestaan en op 1 van de velgen wat viezigheid zag, dacht ik natuurlijk: da's foute boel. Ziet er wel wat raar uit, maarja, hoe moet dat er eigenlijk uitzien, als er remvloeistof lekt.
Dus ik bekijk dat eens goed, en wrijf met mijn vingers door dat spul. GETVER! Wat denk je: kattenpies! Bleeeeeh. Maar niks mis met de remvloeistof dus.
Weer wat geleerd.
La Gomera

Re: Getver....

Bericht door La Gomera »

Ola Kitty!

Weet je het zeker dat het kattepies was, mischien moet je nog een maar een paar keer gaan ruiken!!

Adios Henk, die een puppie van 7 weken heeft dus veel met hondenpiesjes te maken heeft!
Jan F.

Bericht door Jan F. »

Ha, ha heb dat ook eens gehad met de hond van de buren.

Groet, Jan F.
Kitty

Bericht door Kitty »

Gelukkig, gedeelde smart is halve smart!
The_Dude

Bericht door The_Dude »

VOlgens mij kan je beter pis dan remolie proeven

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Kitty

Bericht door Kitty »

Hey punkass!
ik wou het ook niet proeven hoor!
Trouwens, hoe weet jij dat verschil??
Bob Nonnekens

Bericht door Bob Nonnekens »

Tja,

je hebt je naam wat dat betreft niet mee!

Alles verder OK? Inmiddels afgelopen weekend de oliekeerring achter mijn rechtervoornaaf vervangen en hoop nu dat mijn remmen wel schoon blijven. 't Werkezeltje trekt nu in ieder geval niet meer naar 1 kant! ;-)

Groetjes,

Bob
Aad G

Bericht door Aad G »

Bob, reageer effe op de m`n mail betreffende de lasdagen
Bob Nonnekens

Doe ik Aad, even via je priveadres! Ik ben helaas een aantal dagen uit de lucht geweest. Wat Bowie heeft met SeriousIIa, dat heb ik met PC's. Ik heb er stevig genoeg van.

Groet,

Bob
Kitty

Bericht door Kitty »

Ook nog een beetje katten op mijn naam he!
Was wel jouw advies hoor, om op eventuele viezigheid te letten, dus....

Mooi dat het werkezeltje niet meer naar 1 kant trekt. Wat is-ie toch braaf.

Ben jij d'r zondag? Met de hele familie, of een afvaardiging.
tis bij ons nog steeds onduidelijk of de mannen meegaan.

Kitty / Woody
Bob Nonnekens

Ik zal poeslief zijn!

En nee, hij is niet braaf ik heb gewoon hard gewerkt!

Wij komen met 4 dus sleep ji Erik en Niek maar gewoon lekker mee!

Tot zondag!

Bob
Kitty

Bericht door Kitty »

Dat wordt dan inderdaad meeslepen, als ik de stemming zo peil, dus misschien beter toch maar alleen...
Bob Nonnekens

Ho ho ho,

Erik slepen is misschien niet zo best voor jullie relatie maar op zich een peuleschilletje voor Woody. En heeft Niek iets in te brengen?

Zo, effe lekker stoken! Nou zonder gekheid, ik denk dat Niek zich prima zal vermaken en prima aansluiting zal vinden bij een aantal van de andere kabouters (zie jouw andere priksel). Neem gewoon wat zandbakspeelgoed mee, schepje, emmertje, graafmachine, kiepauto, e.d. en ze kunnen zich prima vermaken in het zaagsel in de loods als je zelf een bakje doet en lekker kletst met de andere verslaafden. Evt. schuif je een fietsje of trap-tractor in de laadbak van Woody en dan is'ie een beetje mobiel.

Mijn ervaring is dat kleine kinderen en land Rover meetings prima samen gaan!

Tot zondag,

Bob
Plaats reactie