Voorvering??

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Tinus

Voorvering??

Bericht door Tinus »

Jaaaaaaaah.... vanavond is eindelijk mijn stuurstangbeschermer af en in de 2componentenprimer gespoten, nu alleen nog ff een kleurtje geven en ik kan hem monteren, gelijk is ook de ankerplaat voor mijn lier afgekomen, die moet ik ook nog in de primer zetten en aflakken en dan kan die plaat (en de lier natuurlijk) gemonteerd worden. het werkverslag(je) en de aanpassingen op de tekening van de stuurstangbeschermer volgen.

Nu komt de vraag, ik heb alles even op de weegschaal gegooit en daar komt uit:
- Lier 27,5 Kg
- Ankerplaat 11 Kg
- Stuurstangbeschermer met beugels en sleepogen 17 Kg
- Lierkabel 11,5 Kg
- Rollenvenster 4 Kg

Samen 71 Kg en dit komt allemaal voorop de laro, moet ik nu ook andere voorveren en/of achterveren monteren of loopt het niet zo'n vaart ????

Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Foxhunters Anton

Re: Voorvering??

Bericht door Foxhunters Anton »

het neusje zal wat meer gaan duiken. Montage van ninty achterveren aan de voorkant zal de neus weer verder omhoog brengen. Je veren worden wel wat stugger natuurlijk. Achter hoef je niks te doen. (of achter doe je voor en dan doe je weer disco achterveren achter.) Been there.

Anton
Muddy

Bericht door Muddy »

Aangezien mijn veren net voor ik er een lier op ging zitten toch al op waren, heb ik besloten er gelijk extra zware onder te gooien.

Ga maar eens voor op je bumper staan, dan kan je zien hoeveel lager hij ongeveer wordt. Je moet je verlichting wel opnieuw afstellen, anders zie je nog maar 4 meter voor je:-(

grt tijn
Hans Hoekstra

Bericht door Hans Hoekstra »

Disco veren ?? , heb ik wel voor je tinus die van mij krijgt toch een bescheiden lift binnenkort dus heb ze toch over.

Groeten hans hoekstra disco 95
Tinus

Bericht door Tinus »

Lijkt me een goed plan Hans, ik zal eea even opmeten, als ze idd stugger (langer zijn heb ik wel interesse.

Tinus "90" Tiid-Rôver 2,5D
Plaats reactie