Bijl en schep.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Dave

Bijl en schep.

Bericht door Dave »

Hoi,

Wie zou er bij Ron Bolleboom een bijl en een schep voor een militaire Land Rover mee willen nemen naar de prikkerdag. Het liefst met 1 of 2 riempjes erbij.
Om voor deze "kleine" dingen naar Berkel en Roderijs te rijden vind ik een beetje overdreven.
Of heeft misschien iemand deze dingen nog ongebruikt ergens liggen?

Groeten,

Dave Frencken
Dennis101

Re: Bijl en schep.

Bericht door Dennis101 »

Hey Dave,
Is het gelukt met de bak?

Dennis B.
Dave

Bericht door Dave »

De hele aandrijving tussen motor en assen licht nog in de schuur. Maar wel alles gemonteerd. Het hoeft alleen nog in de auto getakeld worden. Alles werkt en misschien net zo belangerijk: hij lijkt niet te lekken.
Aangezien ik nog tijd over heb wil ik nog enkele chassisdelen verven. Kom er nu makkelijk bij.

Dus het is gelukt met de bak ja.:-) Ik ben alleen het plastic dopje kwijt dat tussen de kogel (in het koppelingshuis) en de arm (tussen koppelingscilinder en druklager) zit. :-( Maar daar vind ik wel wat op.

Groeten,

Dave Frencken
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Dave,

stuur even een mailtje naar Ron dan komt dat wel goed.

Schoppen zijn er op het moment niet meer.

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Gelukkig maar,

Kan ik hem de 21ste toch bewonderen.

Dennis B.
Guido Batens

Bericht door Guido Batens »

Dave,

Een schop is wellicht te verkrijgen bij de grote Dumpzaak in Maasbracht. Voor jou toch zeker dichterbij dan Ron Bolleboom..
Ik heb er zelf ook al ens een schop gekocht voor in de laro.

Ik weet natuurlijk niet of dit is wat je zoekt.

Groet,

Guido
Dave

Bericht door Dave »

Maasbracht is inderdaad dichterbij. De laatste keer dat ik daar was, heb ik eigenlijk overal op gelet, behalve de bijlen en scheppen natuurlijk. Ik zal er maar weer eens heen rijden, als ik na de 21 deze dingen nog niet heb.

Groeten,

Dave Frencken
Plaats reactie