Gloei- of KNOEI-spiralen??
Geplaatst: di 09 mar 2004, 11:38
Beste Prikkers,
Twee manden geleden heb ik alle vier de gloeispiralen van m'n 2,25 diesel (SIII) vervangen maar sinds die tijd heb ik al twee keer de eerste boegie (die aan de bulkhead-kant) moeten vervangen.
Mijn vraag derhalve: is het gebruikelijk dat de eerste gloeboegie het meestal als eerste begeeft, of kan er iets anders aan de hand zijn?? Wellicht is de kwaliteit van de gloeiers niet goed en zijn het dus knoeispiralen...
Maar dan nog zijn ze me effe te duur om er elke maand eentje te verslijten.
Tips, trucs en eye-openers zijn zeer welkom, waarvoor alvast mijn dank.
Hartelijke groeten van Ernst.
Twee manden geleden heb ik alle vier de gloeispiralen van m'n 2,25 diesel (SIII) vervangen maar sinds die tijd heb ik al twee keer de eerste boegie (die aan de bulkhead-kant) moeten vervangen.
Mijn vraag derhalve: is het gebruikelijk dat de eerste gloeboegie het meestal als eerste begeeft, of kan er iets anders aan de hand zijn?? Wellicht is de kwaliteit van de gloeiers niet goed en zijn het dus knoeispiralen...
Maar dan nog zijn ze me effe te duur om er elke maand eentje te verslijten.
Tips, trucs en eye-openers zijn zeer welkom, waarvoor alvast mijn dank.
Hartelijke groeten van Ernst.