huishoudelijk over de Prikkersdag
huishoudelijk over de Prikkersdag
Prikkers,
wellicht is het niet nodig om dit bericht te plaatsen maar "Better Save than Sorry".
We hopen dat alle Prikkers die naar de Prikkersdag komen hun steentje bij willen dragen in het schoon houden van de terreinen.
Rondom en in de tent zullen we zorgen voor vuilniszakken zodat iedereen zijn lege bekertjes en dergelijke daarin kwijt kan.
We hebben daar echter wel een verzoek bij; gebruik die vuilniszakken niet om je LR eens even uit te mesten.
We moeten het vuil zelf afvoeren, op zich geen probleem, maar als iedereen zelf een vuilzak of plastic tasje in zijn Laro heeft waar vuil in verzameld wordt en dat thuis in de vuilnisbak deponeerd is er al veel afval "verdwenen".
Zie je op het tentterrein afval liggen gooi het dan aub in een van de vuilniszakken.
Na het afbreken, aan het eind van de Prikkersdag, leveren wij het terrein schoon op.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
wellicht is het niet nodig om dit bericht te plaatsen maar "Better Save than Sorry".
We hopen dat alle Prikkers die naar de Prikkersdag komen hun steentje bij willen dragen in het schoon houden van de terreinen.
Rondom en in de tent zullen we zorgen voor vuilniszakken zodat iedereen zijn lege bekertjes en dergelijke daarin kwijt kan.
We hebben daar echter wel een verzoek bij; gebruik die vuilniszakken niet om je LR eens even uit te mesten.
We moeten het vuil zelf afvoeren, op zich geen probleem, maar als iedereen zelf een vuilzak of plastic tasje in zijn Laro heeft waar vuil in verzameld wordt en dat thuis in de vuilnisbak deponeerd is er al veel afval "verdwenen".
Zie je op het tentterrein afval liggen gooi het dan aub in een van de vuilniszakken.
Na het afbreken, aan het eind van de Prikkersdag, leveren wij het terrein schoon op.
Aad Koene,
Re: huishoudelijk over de Prikkersdag
Ola Aad!
Hoe is het met de kleedhokkies geregeld dit jaar? Zijn der ook spiegels?
Adios Henk.
Hoe is het met de kleedhokkies geregeld dit jaar? Zijn der ook spiegels?
Adios Henk.
Eh....eens even kijken....
+/- 100 Land Rovers x 2 buitenspiegels = 200 spiegels.
Hmm, moet een aardig pashokje van te maken zijn.
Zorg jij voor de rokjes, Henk?
Aad Koene,
+/- 100 Land Rovers x 2 buitenspiegels = 200 spiegels.
Hmm, moet een aardig pashokje van te maken zijn.
Zorg jij voor de rokjes, Henk?
Aad Koene,
Helemaal mee eens... moet eigenlijk vanzelfsprekend zijn.
Wilde ook al zoiets vermelden na je posting over vrijwilligers.
Groet,
Martin
Die ook wel graag zou willen helpen maar wat logestiek gezien wat moeilijk is.
Wilde ook al zoiets vermelden na je posting over vrijwilligers.
Groet,
Martin
Die ook wel graag zou willen helpen maar wat logestiek gezien wat moeilijk is.
Ik gebruik altijd mijn rechterzijspiegel maar daartegen trek ik mijn rokje al thuis aan.
Wil al dat gehannis niet in de modder. Hoef ik niet meer uit de stappen als ik die hoge hakken aan heb.
Martina
Wil al dat gehannis niet in de modder. Hoef ik niet meer uit de stappen als ik die hoge hakken aan heb.
Martina
Had eerst jou antwoord moeten lezen.. ik zie weet dat ik in herhaling val....val...val...
Martin
Martin
Welke panty's doe jij aan???
niet dat we allemaal met het zelfde rondlopen hé
Ik denk ik gewoon mijn Camouflage Maillot
JW
niet dat we allemaal met het zelfde rondlopen hé
Ik denk ik gewoon mijn Camouflage Maillot
JW
En de ongeveer 100 binnenspiegels dan, enne ... de spiegeltjes achter de passagierszonneklep? Kan je heel wat panties mee aantrekken
groet,
John
groet,
John
heb jij wel eens een panty aangetrokken achter je binnen spiegel? dat doe ik regelmatig, en ik kan je vertellen dat dat moeilijk is zonder ladders (in je panty dus, ik bedoel geen keukentrapje denk dat dat het niet makkelijker maakt)
Jan Schober, die het eigenlijk stiekem een beetje onzin vindt een spiegel te gebruiken bij het aantrekken van een panty, en de spiegel alleen gebruikt bij zijn eye-liner
Jan Schober, die het eigenlijk stiekem een beetje onzin vindt een spiegel te gebruiken bij het aantrekken van een panty, en de spiegel alleen gebruikt bij zijn eye-liner
Visnet motiefje.... maar niet verder vertellen hoor.
martina
martina
Heeft er nog iemand een dikke wollen panty te leen voor deze licht getinte medelander???Dat miezerige weer hier is maar voor 1 ding goed...... MODDER!!!

p.s. je krijgt hem natuurlijk gewassen terug....
Andy,die afgelopen zondag meedeed aan de beginnerscursusdag van 4wdmagazine(verjaardagskadootje van Amanda!!) en toen pas voor het eerst hoorde en de wondere wereld ontdekte van "the magic gear"!
110 300TDi,Cool Runnings

p.s. je krijgt hem natuurlijk gewassen terug....
Andy,die afgelopen zondag meedeed aan de beginnerscursusdag van 4wdmagazine(verjaardagskadootje van Amanda!!) en toen pas voor het eerst hoorde en de wondere wereld ontdekte van "the magic gear"!
110 300TDi,Cool Runnings
Panty's,eyeliner,spiegeltjes,volwassen (ahum) kerels...
Waar gààt het hier over???
Is dit de modderversie van de gayparade of zo??
Marc C.
Waar gààt het hier over???
Is dit de modderversie van de gayparade of zo??
Marc C.
Ja schat ..... je hebt het door ..... chachacha
niet verder vertellen hoor... is nog een geheim....
Martin

Martin
Oh oh....
Dan komen er waarschijnlijk heel veel suz....
ipv van Laro's
Groeten Martijn
ps. Met een vette naar de suz rijders
Dan komen er waarschijnlijk heel veel suz....
ipv van Laro's
Groeten Martijn
ps. Met een vette naar de suz rijders
Ja met roze striping.... en brede velgen glimmend verchroomd.
En een roze topje
Martin
En een roze topje

Martin
Ehm, jongens, ik slik nu alvast een
vorkje in.....
Marc C
vorkje in.....
Marc C
Wel milleu afbreekbaar hoop ik ...haha