cursus terreinrijden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roel K

cursus terreinrijden

Bericht door Roel K »

Hoi,

ik ben op zoek naar een cursus terreinrijden waarbij je niet in
je eigen auto rijdt. Op het prikbord zijn diverse enthousiaste reacties te vinden, maar heeft er iemand cursussen van meerdere organisaties gevolgd? (zodat een goed vergelijk mogelijk is)
Ik zoek eigenlijk niet alleen een introductie, maar ook vervolgcursussen voor gevorderden.
Ik twijfel nu tussen de Driving Experience (erg duur) en de ANWB-cursus (eig. offroad-adventures). Zijn beiden goed, en dan met name de vervolgcursussen? Is de LR-cursus de meerprijs waard (ruim 300 euro tegenover ruim 200)?

Roel
jo

Re: cursus terreinrijden

Bericht door jo »

Waarom niet met eigen auto. Als het een goede cursus is dan mag je geen schade rijden. Als het niet gegarandeerd wordt is het geen goede cursus, zelfs de goedkoopse of duurste moeten dat geven. Je kunt nog altijd een vidio aanschaffen met een cursus er op. Of nog beter naar prikkersbijeenkomsten gaan. Er wordt bijna elke zondag wel ergens gereden. Ik zelf ben begonen met Bolletje/pijltje te rijden.

jo fo li
Jeroen 09 TD

Bericht door Jeroen 09 TD »

Ik heb afgelopen zondag ook een eerste cursus gehad.........

Zoals je weet heb ik een uurtje bij Jo in de auto gezeten en ik moet toegeven dat ik in het uur veel heb kunnen leren.

Nogmaals bedankt Jo.

Een georganiseerde cursus terreinrijden zie ik ook wel zitten, maar ik denk dat ik daar het geld nu even niet aan uit kan geven.

Groeten,
Jeroen 90 TD
jo

Bericht door jo »

hoef ook niet rij maar een bolletje pijltje tocht voor te beginnen. Ik mail wel een uitnodeging.

jo fo li
Plaats reactie