nieuw terrein zondag???
nieuw terrein zondag???
vanmiddag een nieuw terrein ontdekt in de omgeving van utrecht
een geweldig groot bouwterein, niet of gedeeltelijk afgezet
er word volgens een werknemer wel eens gereden met motoren en auto´s
het ziet er erg heftig uit
een terrein vol grond en zandhopen en gaten ,harde en zachte grond ,echt heel ruw terrein
enkele zeer grote bergen (rien)
er word daar volgens een sjofelchaffeur vaak gecrost(dat ziet hij s´maandags tenminste)
en zoals ik kan zien door auto´s en motoren
het is vrij afgelegen en het eerste stuk is niet afgezet
een tweede groter stuk is slecht afgezet maar daar word ook gewoon gereden.er staan ook behoorlijke bandensporen
vanaf de A2 is het afslag nr 6
dan niet richting maarsen maar de andere kant op (industrie terrein)
je moet dan vanzelf linksaf(je rijd al over het terrein)
beneden aan meteen links onder de weg door en je bent er
liefhebbers voor zondag 12.00 uur?
m,n buur dennis gaat al mee
een geweldig groot bouwterein, niet of gedeeltelijk afgezet
er word volgens een werknemer wel eens gereden met motoren en auto´s
het ziet er erg heftig uit
een terrein vol grond en zandhopen en gaten ,harde en zachte grond ,echt heel ruw terrein
enkele zeer grote bergen (rien)
er word daar volgens een sjofelchaffeur vaak gecrost(dat ziet hij s´maandags tenminste)
en zoals ik kan zien door auto´s en motoren
het is vrij afgelegen en het eerste stuk is niet afgezet
een tweede groter stuk is slecht afgezet maar daar word ook gewoon gereden.er staan ook behoorlijke bandensporen
vanaf de A2 is het afslag nr 6
dan niet richting maarsen maar de andere kant op (industrie terrein)
je moet dan vanzelf linksaf(je rijd al over het terrein)
beneden aan meteen links onder de weg door en je bent er
liefhebbers voor zondag 12.00 uur?
m,n buur dennis gaat al mee
Re: nieuw terrein zondag???
Willem,
Ik kan helaas niet vanwege de verjaardagen van beide ouders, maar ik blijf wel graag op de hoogt. Ik wens je ontzettend veel plezier en wordt graag op de hoogte gehouden. Laat je me iets weten over je ervaringen, als het kan met foto's?
Groet,
John
Ik kan helaas niet vanwege de verjaardagen van beide ouders, maar ik blijf wel graag op de hoogt. Ik wens je ontzettend veel plezier en wordt graag op de hoogte gehouden. Laat je me iets weten over je ervaringen, als het kan met foto's?
Groet,
John
Re: nieuw terrein = verbreding A2???
Hoi Willem,
kan het de aanleg van de verbrede A2 zijn? In dat geval kijk dan wel even uit voor de drainageslangen e.d. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn schade aan installaties van derden te veroorzaken.
Denk niet dat je die slangen direct ziet. Vaak liggen ze net een stukje onder niet gestabiliseerd zand en tegenwoordig worden er ook relatief dunne leidingen gebruikt (3 a 4 cm diam.) die je niet gauw ziet en wel kwetsbaar zijn.
Ga bij voorkeur eerst even te voet over het terrein heen zodat je weet waar je weg moet blijven. Kan je ook een keertje vastzitten schelen!
Voor de goede orde, daar waar geen geel zand ligt, ligt veen. En in de directe omgeving van de bouw is dit veen verstoord en heeft de draagkracht van een Mona-puddinkje. Geotechnici noemen dit 'dik water'. Zegt me genoeg.
Veel plezier!
Bob Nonnekens
(en ja, in mijn werk heb ik geregeld te maken met de schade die door crossers en lomperikken wordt veroorzaakt, ik moest dus even mijn gal kwijt)
kan het de aanleg van de verbrede A2 zijn? In dat geval kijk dan wel even uit voor de drainageslangen e.d. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn schade aan installaties van derden te veroorzaken.
Denk niet dat je die slangen direct ziet. Vaak liggen ze net een stukje onder niet gestabiliseerd zand en tegenwoordig worden er ook relatief dunne leidingen gebruikt (3 a 4 cm diam.) die je niet gauw ziet en wel kwetsbaar zijn.
Ga bij voorkeur eerst even te voet over het terrein heen zodat je weet waar je weg moet blijven. Kan je ook een keertje vastzitten schelen!
Voor de goede orde, daar waar geen geel zand ligt, ligt veen. En in de directe omgeving van de bouw is dit veen verstoord en heeft de draagkracht van een Mona-puddinkje. Geotechnici noemen dit 'dik water'. Zegt me genoeg.
Veel plezier!
Bob Nonnekens
(en ja, in mijn werk heb ik geregeld te maken met de schade die door crossers en lomperikken wordt veroorzaakt, ik moest dus even mijn gal kwijt)
Het zal wel meevallen.
Als ik het goed gelezen heb is het op de uitbreiding van het nieuwe industrieterrein van Maarssen.
Als ik het goed gelezen heb is het op de uitbreiding van het nieuwe industrieterrein van Maarssen.
het is volgens mij is het het begin van een recreatie park of plas
het is aan het eind van het industrie terrein,de weg loopt duidelijk door
er ligt nog niets volgens de sjofelchafeur alleeen modder!
er staan al diverse bandensporen in de aarde en dat is goed begaanbaar
ik weet zeker dat we de al reeds aangebrachte infrastructuur geen schade toebrengen en je werk onwetend zullen vernielen
willem
het is aan het eind van het industrie terrein,de weg loopt duidelijk door
er ligt nog niets volgens de sjofelchafeur alleeen modder!
er staan al diverse bandensporen in de aarde en dat is goed begaanbaar
ik weet zeker dat we de al reeds aangebrachte infrastructuur geen schade toebrengen en je werk onwetend zullen vernielen
willem
Goede kans dat het het toekomstige recreatie terrein van Leidschen Rijn wordt.
Er komt daar een enorme plas water met strand enzo.
Grrrrrrrrrreetz
Horribilis
Er komt daar een enorme plas water met strand enzo.
Grrrrrrrrrreetz
Horribilis