gezocht; Route in de Belgische Ardennen
gezocht; Route in de Belgische Ardennen
Dit voorjaar ben ik van plan met mijn Rangerover naar de Belgische Ardennen te rijden om eens een paar mooie, spannende paadjes te pakken, waar je dus normaal niet aan toe komt. Ik kan een kaart pakken en de kleinste kronkeligste weggetjes uitkiezen, maar dit zou een poging kunnen zijn het wiel voor de tweede keer uit te vinden, omdat iemand een leuk roadbook heeft of routebeschrijving heeft liggen, of weet waar je zoiets kan downloaden. (geen illegale routes). Eventueel ergens anders mag ook.
Groeten Emiel.
Groeten Emiel.
Re: gezocht; Route in de Belgische Ardennen
Emiel,
waar woon je ergens?
Ik ben van plan om binnenkort een route uit het boek 'Reizen met de 4x4' te rijden. Dit is in Belgie, in de buurt van Antwerpen. Misschien niet zo spectaculair als je je voorstelt, maar wel legaal. In de Ardennen mag je vrijwel geen enkel weggetje in (dit op straffe van inbeslagname van de auto). Ik heb hier al eens met een 'gewone' auto veel gezeik mee gehad (het bord waar het om ging was overgroeid met klimop o.i.d. zodat we het niet gezien hadden, maar een of andere Waal kwam speciaal naar ons toe gereden om te gaan zeiken).
Laar maar weten of je meewil, wanneer je tijd hebt etc.
Groetjes,
Roel
waar woon je ergens?
Ik ben van plan om binnenkort een route uit het boek 'Reizen met de 4x4' te rijden. Dit is in Belgie, in de buurt van Antwerpen. Misschien niet zo spectaculair als je je voorstelt, maar wel legaal. In de Ardennen mag je vrijwel geen enkel weggetje in (dit op straffe van inbeslagname van de auto). Ik heb hier al eens met een 'gewone' auto veel gezeik mee gehad (het bord waar het om ging was overgroeid met klimop o.i.d. zodat we het niet gezien hadden, maar een of andere Waal kwam speciaal naar ons toe gereden om te gaan zeiken).
Laar maar weten of je meewil, wanneer je tijd hebt etc.
Groetjes,
Roel
Roel, kan je wat meer over dit boek vertellen (schrijvers,ISBN) en zijn dit routes in Belgie of in heel Europa?
Bedankt Stijn
Bedankt Stijn
Hoi Roel,
Inderdaad de vraag van Stijn heb ik ook. Het ISBN nummer (het nummer onder de barcode). Kan ik hem gelijk bestellen bij bol.com.
groeten, Jan Kok
www.laro.tk
Inderdaad de vraag van Stijn heb ik ook. Het ISBN nummer (het nummer onder de barcode). Kan ik hem gelijk bestellen bij bol.com.
groeten, Jan Kok
www.laro.tk
Het boek was vorig jaar al heel moeilijk te krijgen (bij Proxis was het twijfelachtig). Daarom heb ik het via de boekhandel besteld, dat duurde 3 of 4 weken...
Het is een Belgisch boek met reizen in Europa (1 in Belgie, 2 Duitsland, 3 Frankrijk, 2 Schotland, 2 Spanje, 3 op Tenerife, en verder nog wat algemene info over Australie en Ijsland).
ISBN 90 5466 734 X, "Reizen met de 4 x 4". Auteurs: C. Borghgraeff, E. Grossey, R. Grossey. Het is een "Visumgids".
(misschien werkt deze link:
[oas2000.proxis.be]
De info van Proxis klopt niet helemaal met het boek).
Succes,
Roel
Het is een Belgisch boek met reizen in Europa (1 in Belgie, 2 Duitsland, 3 Frankrijk, 2 Schotland, 2 Spanje, 3 op Tenerife, en verder nog wat algemene info over Australie en Ijsland).
ISBN 90 5466 734 X, "Reizen met de 4 x 4". Auteurs: C. Borghgraeff, E. Grossey, R. Grossey. Het is een "Visumgids".
(misschien werkt deze link:
[oas2000.proxis.be]
De info van Proxis klopt niet helemaal met het boek).
Succes,
Roel
Emiel,
Plaats je vraag eens op het forum van onze Zuiderburen, wellicht dat je daar een passend antwoord krijgt.
[users.skynet.be]
En dan de tab "forum" kiezen.
REEGards
Plaats je vraag eens op het forum van onze Zuiderburen, wellicht dat je daar een passend antwoord krijgt.
[users.skynet.be]
En dan de tab "forum" kiezen.
REEGards
Emiel...
Als je gaat rijden in de omgeving van de ardennen, kijk dan inderdaad goed uit waar je mee bezig bent.
Als er aan twee kanten van een onverharde weg bomen staan is het in ieder geval verboden!!!!!!
Boete van enkele duizenden euro's en inbeslagname van je voeruig is dan echt een reele mogelijkheid...
Er zijn roadbooks te koop via dizzy adventure in Belgie... Even zoeken met google en je vind ze wel..
Succes ermee.
Guido
Als je gaat rijden in de omgeving van de ardennen, kijk dan inderdaad goed uit waar je mee bezig bent.
Als er aan twee kanten van een onverharde weg bomen staan is het in ieder geval verboden!!!!!!
Boete van enkele duizenden euro's en inbeslagname van je voeruig is dan echt een reele mogelijkheid...
Er zijn roadbooks te koop via dizzy adventure in Belgie... Even zoeken met google en je vind ze wel..
Succes ermee.
Guido
Oei, Nu ben ook ik ervan overtuigt dat het allemaal niet zo makkelijk werkt. Ik zal dus ook eens moeten zoeken naar dat boek.
Roel, bedankt voor het aanbod. Ik zal het eens met mijn vrouw overleggen en laat je nog iets weten.
Nogmaals bedankt.
Roel, bedankt voor het aanbod. Ik zal het eens met mijn vrouw overleggen en laat je nog iets weten.
Nogmaals bedankt.
Emiel schreef:
>
> Oei, Nu ben ook ik ervan overtuigt dat het allemaal niet zo
> makkelijk werkt. Ik zal dus ook eens moeten zoeken naar dat
> boek.
> Roel, bedankt voor het aanbod. Ik zal het eens met mijn vrouw
> overleggen en laat je nog iets weten.
> Nogmaals bedankt.
Als we een rit gaan maken, maak ik wel een kopietje uit het boek. Het hele boek inscannen (mocht het echt niet meer te krijgen zijn) is niet handig (laat staan legaal), daar heb ik niet veel zin in.
Ik heb het trouwens via "Landschap reisboekhandel" in Eindhoven besteld.
Roel
>
> Oei, Nu ben ook ik ervan overtuigt dat het allemaal niet zo
> makkelijk werkt. Ik zal dus ook eens moeten zoeken naar dat
> boek.
> Roel, bedankt voor het aanbod. Ik zal het eens met mijn vrouw
> overleggen en laat je nog iets weten.
> Nogmaals bedankt.
Als we een rit gaan maken, maak ik wel een kopietje uit het boek. Het hele boek inscannen (mocht het echt niet meer te krijgen zijn) is niet handig (laat staan legaal), daar heb ik niet veel zin in.
Ik heb het trouwens via "Landschap reisboekhandel" in Eindhoven besteld.
Roel