Zondag Klusdag
Geplaatst: ma 08 mar 2004, 00:03
Ola,
Heerlijk daagje vandaag. Ook ik heb de rugwaartse tijgerstrek oefening onder de laro door gedaan en heb ook liggen gluren naar mijn glimend bollenstelsel (allebei nog vettig).
Ik heb me lekker beziggehouden met de trekhaak van ex Bowy. Dit was het betere slijpwerk. De bouten zaten een iets vast. stond er al een week of wat op te rammen, totdat Bowy me het verhaal vertelde hoe deze trekhaak van de vorige wagen is afgehaald. om een kort verhaal lang te maken ze hebben de wagen volledig laten verroesten en toen die niet meer rijden kon met een heftruck op een ambu gezet. Thuis aangekomen de loods eraan geknoopt en met veel gas de ambu eronder uit getrokken. De trekhaak is op deze manier door de crossmemb naar buiten gekomen.
En ik maar rammen. Enfin de bouten zijn gekraakt.
Morgen ff een boortje 12 halen en een paar hele mooie rondjes in de houder maken.
Verder heb ik heute ook mijn Nato haak in HIER-MIKKEN-ROOD gehamerite en nog wat olie nivo's bekeken.
HOE in vredesnaam controleer je het nivo van de diff's Zit wel een soort van bout achtig iets maar dat ding heeft een vierkant gat
Hoe ga je dit openkrijgen
Voorts nog een vraag waar zit de tussenbak nou exact???
Ik heb een nivo plug aan de linkerzijde van de versnellingsbak. vabdaar gaat er een doos waarop de achteraandrijfas vast zit. Deze heeft een nivoplus die naar achteren wijst. (is los geweest en de olie kwam me tegemoet)
Is dit hem???????? en hoe vul je dat??????
En dan die glimbollen. Aad K meld in de voorgaande posting dat de controleplug teven vulgat is.
Wat gebruiken jullie in de regel om olie hierin te krijgen??? iets van een knijpfles met een lange tuit ofzo??
Nou weer veel vragen maar ik heb lekker wat gedaan vandaag.
Morgen weer werken Bleeeegh
JW die nu merkt dat ook het toetsenbord dat hier-mikken-rood heeft
Heerlijk daagje vandaag. Ook ik heb de rugwaartse tijgerstrek oefening onder de laro door gedaan en heb ook liggen gluren naar mijn glimend bollenstelsel (allebei nog vettig).
Ik heb me lekker beziggehouden met de trekhaak van ex Bowy. Dit was het betere slijpwerk. De bouten zaten een iets vast. stond er al een week of wat op te rammen, totdat Bowy me het verhaal vertelde hoe deze trekhaak van de vorige wagen is afgehaald. om een kort verhaal lang te maken ze hebben de wagen volledig laten verroesten en toen die niet meer rijden kon met een heftruck op een ambu gezet. Thuis aangekomen de loods eraan geknoopt en met veel gas de ambu eronder uit getrokken. De trekhaak is op deze manier door de crossmemb naar buiten gekomen.
En ik maar rammen. Enfin de bouten zijn gekraakt.
Morgen ff een boortje 12 halen en een paar hele mooie rondjes in de houder maken.
Verder heb ik heute ook mijn Nato haak in HIER-MIKKEN-ROOD gehamerite en nog wat olie nivo's bekeken.
HOE in vredesnaam controleer je het nivo van de diff's Zit wel een soort van bout achtig iets maar dat ding heeft een vierkant gat
Hoe ga je dit openkrijgen
Voorts nog een vraag waar zit de tussenbak nou exact???
Ik heb een nivo plug aan de linkerzijde van de versnellingsbak. vabdaar gaat er een doos waarop de achteraandrijfas vast zit. Deze heeft een nivoplus die naar achteren wijst. (is los geweest en de olie kwam me tegemoet)
Is dit hem???????? en hoe vul je dat??????
En dan die glimbollen. Aad K meld in de voorgaande posting dat de controleplug teven vulgat is.
Wat gebruiken jullie in de regel om olie hierin te krijgen??? iets van een knijpfles met een lange tuit ofzo??
Nou weer veel vragen maar ik heb lekker wat gedaan vandaag.
Morgen weer werken Bleeeegh
JW die nu merkt dat ook het toetsenbord dat hier-mikken-rood heeft