Ermelo zondag
Ermelo zondag
Dag mensen,
Zondag gaan we in Ermelo wat oefenen voor de 21e.
Er komen in ieder geval 10-12 auto's..
We hebben afgesproken om 12:00 uur bij snackbar "De Houtsnip". Dat is bij
hm paal 115 op de N302 (op de A1 is de N302 afslag Ermelo/Kootwijk).
Wie komt er ook?!
DennisM
SII 109 uit '61
Zondag gaan we in Ermelo wat oefenen voor de 21e.
Er komen in ieder geval 10-12 auto's..
Wie komt er ook?!
DennisM
SII 109 uit '61
Re: Ermelo zondag

Ziet er momenteel goed uit buiten ...
WIE heeft al die sneeuw besteld ??
Grtz,
Arie SIII88Ducktarie
Denk dat ik morgennacht nog ff snel de brug opga voor oliecheck en wielenwissel.
He, da's nou jammer, ben zondag de hele dag met paard op stap (ook heel leuk)
Veel plezier jullie. Volgende keer ben ik er graag bij!
Veel plezier jullie. Volgende keer ben ik er graag bij!
Dennis,
Wat voor terrein moet ik rekening houden ???
Heb voor nog geen recovery ogen voor en heb een trekhaak als anker
achter
en heb ik waadplugje nodig ??
Groeten Hans Hoekstra disco 95
Wat voor terrein moet ik rekening houden ???
Heb voor nog geen recovery ogen voor en heb een trekhaak als anker

en heb ik waadplugje nodig ??
Groeten Hans Hoekstra disco 95
hallo,
ik ben ook erg benieuwd naar welk terrein jullie gaan, ben al een paar keer wezen zoeken daar op de hei, maar weinig spectaculaire paden gevonden. Weet nog niet of ik er morgen bij ben!
groeten
robbert van der burg
ik ben ook erg benieuwd naar welk terrein jullie gaan, ben al een paar keer wezen zoeken daar op de hei, maar weinig spectaculaire paden gevonden. Weet nog niet of ik er morgen bij ben!
groeten
robbert van der burg
Ha Hans,
De laatste keer dat ik in Ermelo / Kootwijk reed, waren er een paar leuke waterbakken en verders veel zand. Echt zwaar terrein kon je dat niet noemen. Het is echter zo'n driekwart jaar geleden dat ik er voor het laatst was, dus heb ik geen idee hoe het er nu bij ligt... Wim is er vrijdag even heen gereden en wist te vertellen dat het een leuk terrein is.
Erik S. komt ook met een stel vrienden en zij wonen in die omgeving. Ik vertrouw er dus op dat zij ons alle mooie plekjes gaan laten zien
Maar maak je niet druk over je uitrusting.... Ik heb een liertje, sleeplinten, rijplaten en een schep. Mijn buur heeft een gloednieuwe ongebruikte Hi-Jack en volgens mij komen er voldoende PK's om een tank uit de blub te trekken...
Zie je morgen~!
Dennis
De laatste keer dat ik in Ermelo / Kootwijk reed, waren er een paar leuke waterbakken en verders veel zand. Echt zwaar terrein kon je dat niet noemen. Het is echter zo'n driekwart jaar geleden dat ik er voor het laatst was, dus heb ik geen idee hoe het er nu bij ligt... Wim is er vrijdag even heen gereden en wist te vertellen dat het een leuk terrein is.
Erik S. komt ook met een stel vrienden en zij wonen in die omgeving. Ik vertrouw er dus op dat zij ons alle mooie plekjes gaan laten zien

Maar maak je niet druk over je uitrusting.... Ik heb een liertje, sleeplinten, rijplaten en een schep. Mijn buur heeft een gloednieuwe ongebruikte Hi-Jack en volgens mij komen er voldoende PK's om een tank uit de blub te trekken...
Zie je morgen~!
Dennis
Jammer Kitty,
Plezier met paard en wagen en tot de 21e dan!?
Robbert; Gewoon komen. Wordt leuk!
DennisM
Plezier met paard en wagen en tot de 21e dan!?
Robbert; Gewoon komen. Wordt leuk!
DennisM
Ja ik ook, maar hm paal 115 is dat ter hoogte van de Generaal Spoorkazerne?
Groet Frans Herlé
Military Carawagon
Groet Frans Herlé
Military Carawagon
Aad, Frans en anderen;
Geen idee waar die kazerne is maar op de N302 zitten denk ik niet heel veel hectometerpalen 115
[Buur Wim schreef:]
Op de N302 zit de snackbar de Houtsnip op hm paal 115.
en de ingang naar de hei bij hm paal 117,3, dit is ook de afslag van de camping "het keteltje" en heet tonnenberg,de rechter ingang loopt over een wild rooster deze moet je nemen ,vandaar uit alsmaar rechtdoor. De eerste linker parkeerplaats ziet er goed uit om warm te draaien
Tot morgen!
DennisM
Geen idee waar die kazerne is maar op de N302 zitten denk ik niet heel veel hectometerpalen 115

[Buur Wim schreef:]
Op de N302 zit de snackbar de Houtsnip op hm paal 115.
en de ingang naar de hei bij hm paal 117,3, dit is ook de afslag van de camping "het keteltje" en heet tonnenberg,de rechter ingang loopt over een wild rooster deze moet je nemen ,vandaar uit alsmaar rechtdoor. De eerste linker parkeerplaats ziet er goed uit om warm te draaien
Tot morgen!
DennisM