vraag
Re: vraag
Heeft mijn Landrover 109V8 in onderhoud gehad, maar kon geen onderhoud history boven water krijgen. Er zat zeer veel slecht las werk aan het chasis, keurig verpakt door tektiel. Na de hamer test sloeg ik op diverse plaatsen de gaten in het chasis. Misschien was hij hier niet verantwoordelijk voor, maar hij heeft wel de voorlaatste APK keuring gedaan. De auto had in die staat nooit goed gekeurd mogen worden.
Zijn reclame stickers zijn wel goed. Ze zijn met geen mogelijkheid van de auto af te krijgen.
Groeten
Edgar 109V8
Zijn reclame stickers zijn wel goed. Ze zijn met geen mogelijkheid van de auto af te krijgen.
Groeten
Edgar 109V8
Re: vraag
hmmmm. Zeker geen goede ervaringen mee. Ik hoor bij ons in de buurt heel veel slechte berichten. Auto verkopen, 3 dagen later afleveren en dan zijn er onderdelen afgehaald, die er eerst opzaten. Geen garantie leveren terwijl dat wel afgesproken is.
En wat ik persoonlijk erg vervelend is, dat die paar keer dat ik er geweest ben vreselijk schofterig ben behandeld. Deze ervaring hebben meer mensen!
Niet heen gaan dus, is mijn advies.
Grt Bas
En wat ik persoonlijk erg vervelend is, dat die paar keer dat ik er geweest ben vreselijk schofterig ben behandeld. Deze ervaring hebben meer mensen!
Niet heen gaan dus, is mijn advies.
Grt Bas