berichtje voor Ploertje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marcel Blok

berichtje voor Ploertje

Bericht door Marcel Blok »

Zijn jullie nog van plan om naar de prikkersdag te gaan.
Ik woon in Noordwijk en sluit aan bij de kolone van uit vlissingen vanaf het vd Valkhotel aan de A4.(net aangemeld bij Sirmartin)

Als jullie gaan kunnen we misschien een kolone vormen van uit Noordwijk/Sassenheim.

Marcel Blok
06 55 33 72 66
Fendric

Re: berichtje voor Ploertje

Bericht door Fendric »

Tsja ik wil ook graag, maar ik durf niet met die slechte veerbevestiging... :-(
Irene

Bericht door Irene »

Hoi,

Wij zijn er nog niet helemaal uit. Is een beetje afhankelijk of Richard dat weekend standby dienst heeft. Als dat het geval is dan moet hij na een oproep binnen een half uur in het LUMC zijn. Ik zal hem vanavond even vragen en dan hoor je het even van me. Lijkt me wel leuk om dan in convooi die kant op te gaan.

Irene
Marcel Blok

Fendric,

woon jij ook in de buurt van Noordwijk?

Mij 109 staat op het moment stil. Versnellingsbak naar de knoppe.
Als het goed is wordt hij vrijdag opgehaald door Mesman om gemaakt te worden.

Als het zo mocht zijn dat hij niet rijd voor de 21e dan ga ik met de 4x4 van Danielle.
(Een Samurai weliswaar maar deze rijd zeker)

greetz

Marcel Blok
sirmartin

Bericht door sirmartin »

Tjee dat is een kwartier langer dan mij... ik mag het in 15 minuten doen met ons ziekenhuis. Maar je wij hebben geen spits en dergelijke.

Martin
Irene

Bericht door Irene »

welk ziekenhuis hebben we het dan over?. en Rick werkt niet voor het ziekenhuis maar voor de firma die alle klimaatbeheersingssystemen, toegangscontrole etc installeert en beheert. Die van die ronde thermostaatjes
Marcel Gertzen

Bericht door Marcel Gertzen »

Hoi Marcel,

Ik zou ook wel willen inhaken maar ik denk toch dat ik dat wat eerder doe. Ik kom uit leiden en als ik bij het Valkhotel inhaak dan mis ik aardig wat KM convooi rijden en dat zou natuurlijk jammer zijn. Misschien dat ik wel eerst naar IKEA Afreis :-)

Groet,
Marcel G
Marcel Blok

Hoi Marcel,

Ik maak er geen hobby van om snelweg te rijden en vd valk ligt mooi op de lijn Noordwijk A'dam.

See you langs de A4
Plaats reactie