Billing-gangers gezocht !!
Billing-gangers gezocht !!
Om een leuke korting te krijgen op de overtocht van Europoort (Rotterdam) naar Hull zijn we op zoek naar mensen 12 of 14 juli willen vertrekken, en de 19de terug willen komen. Die korting gaat neer komen op ± ? 100,-- en geldt vanaf 10 auto's. Kijk op [home.planet.nl] voor alle gegevens. Reageren kan tot 12 maart op bovenstaand e-mail adres.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Re: Billing-gangers gezocht !!
Helaas dit jaar haal ik niet vanwege fietsvakantie rond
Denemarken. Zou wel een keer willen kijken.
Groet,
Martin
Denemarken. Zou wel een keer willen kijken.
Groet,
Martin
wij gaan die datum ook, (14 tot 19 juli met P&O) maar volgens ons is de prijs lager. nl. 291,50 euro (auto plus twee persoons cabin.)
tenminste dat is het bedrag wat wij vonden.
Anton
tenminste dat is het bedrag wat wij vonden.
Anton
Okee, twee persoons cabin is een 4 persoons geworden die je misschien moet delen.
dier en ontbijt niet inbegrepen. Euro 293,- (uitgaande van een vijfdaagse retour.)
Anton
dier en ontbijt niet inbegrepen. Euro 293,- (uitgaande van een vijfdaagse retour.)
Anton
Anton, die € 293,-- geldt alleen in het voor- en naseizoen. De tijd dat wij naar Billing willen, valt vol in het hoogseizoen. Het 5-daags retour kost dan € 373,-- , wat een korting van ± € 100,-- in mijn ogen toch wel aantrekkelijk maakt.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
maar dan lijkt mij onze 235,- euro toch nog steeds behoorlijk wat goedkoper
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Klopt, maar dit is voor de mensen die niet dat hele eind naar Duinkerken willen rijden. Rijden in een Land Rover is idd. geen straf, maar Duinkerken of Calais vind ik toch wel een #$^%-eind, hoor. Die kilometers moet je ook tellen.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.
Danny, lees de brochure nog is, als je voor 1 maart reserveert ga je volgens mij echt goedkoper naar de overkant.
Anton
Anton