IK HEB HET GEDAAN!!!
IK HEB HET GEDAAN!!!
Beste medeprikkers
Ik ga niet naar de prikkersdag.................in FreeTD4-oto maatje.
Ik ga wel naar de prikkersdag in een ander product uit Solihull
Ik heb net een deal gemaakt met de aanbieder van een Solihull-product, en laat dat nog lekker even in het geheimzinnige.
Hij staat ook nog niet voor de deur, eerst skieen en daarna gaan we de zaken afhandelen.
Ik zou nog een jaartje of twee wachten..................
Nee dus , wachten op zoiets begeerlijks..... heb ik nog nooit gekunt.
He prikkers ik ga uit mijn dakkie!!!
Groet
Jans Kinds
FreeTD4- oto maatje
xxxxxxxxxxxxxxxx nog geen naam en nog anoniem !
Ik ga niet naar de prikkersdag.................in FreeTD4-oto maatje.
Ik ga wel naar de prikkersdag in een ander product uit Solihull
Ik heb net een deal gemaakt met de aanbieder van een Solihull-product, en laat dat nog lekker even in het geheimzinnige.
Hij staat ook nog niet voor de deur, eerst skieen en daarna gaan we de zaken afhandelen.
Ik zou nog een jaartje of twee wachten..................
Nee dus , wachten op zoiets begeerlijks..... heb ik nog nooit gekunt.
He prikkers ik ga uit mijn dakkie!!!
Groet
Jans Kinds
FreeTD4- oto maatje
xxxxxxxxxxxxxxxx nog geen naam en nog anoniem !
Re: IK HEB HET GEDAAN!!!
GEFELICITEERD !!!!!!!!
Welkom in het land van "multi landrover" bezitters.
Frans Bonnes
Welkom in het land van "multi landrover" bezitters.
Frans Bonnes
Dank je Frans
Ik zit bijna te shaken achter m'n toetsenbord, ga mezelf maar even uitlaten denk ik.
Groet
Jans
FreeTD4-oto maatje
xxxxx nog geen naam
Ik zit bijna te shaken achter m'n toetsenbord, ga mezelf maar even uitlaten denk ik.
Groet
Jans
FreeTD4-oto maatje
xxxxx nog geen naam
En weer een fleetowner erbij!
Gefeliciteerd en ik ben benieuwd wat het geworden is. Ik gok een 90...
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Gefeliciteerd en ik ben benieuwd wat het geworden is. Ik gok een 90...
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Ik wil iedereen gelijk behandelen, heb net op de brotherhood pagina een klein tipje van de sluier opgelicht : V8 , grijs gas.
Daar moeten jullie het voorlopig even mee doen.
Groet
Jans
FreeTD4-oto maatje
xxxxxxx nog geen naam
Daar moeten jullie het voorlopig even mee doen.
Groet
Jans
FreeTD4-oto maatje
xxxxxxx nog geen naam
nee toch
OOOOOOOh Wat dom,dom,dom.
Verslaafde
Wie koopt er nou een tweede bij.
Tja Stage1,90V8,110V8,DiscoV8,RangeV8
Nog zo gewaarschuwd als je hier te vaak bivakeerd komen er vanzelf meerdere op de stoep.
ik denk range
groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael(ja,ja ik weet het ik was ook dom,dom,dom)
Ps vergeet ik bijna gefeliciteerd
Verslaafde
Wie koopt er nou een tweede bij.
Tja Stage1,90V8,110V8,DiscoV8,RangeV8
Nog zo gewaarschuwd als je hier te vaak bivakeerd komen er vanzelf meerdere op de stoep.
ik denk range
groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael(ja,ja ik weet het ik was ook dom,dom,dom)
Ps vergeet ik bijna gefeliciteerd
Beste Jans
Ik wist het
geweldig man van harte gefeliciteerd
wat is dat rap gegaan bij jou
goed hoor
deze zomer door Schotland met xxxxxxxxxxx zie je het al voor je
tot de 21
ben heeeeel erg benieuwd (RR) Groet
Iris
Nipper90
4Bessie
Ik wist het
geweldig man van harte gefeliciteerd
wat is dat rap gegaan bij jou
goed hoor
deze zomer door Schotland met xxxxxxxxxxx zie je het al voor je
tot de 21
ben heeeeel erg benieuwd (RR) Groet
Iris
Nipper90
4Bessie
Ik mag hier dus dan wel STICKERS op plakken !!!!
Zijn er prikkerstikkers op de prikkersdag ??? Ja toch hoop ik.
Een Prikkersticker en een Brotherhoodsticker brotherlijk naast elkaar op mijn nieuwe................ oeps nou was het er bijna uit !!! Nou ja, nieuw.....
Voor mij wel hoor meneer de verkoper, voor mij is tie nieuw !!!
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
xxxxxxx nog geen naam.
Zijn er prikkerstikkers op de prikkersdag ??? Ja toch hoop ik.
Een Prikkersticker en een Brotherhoodsticker brotherlijk naast elkaar op mijn nieuwe................ oeps nou was het er bijna uit !!! Nou ja, nieuw.....
Voor mij wel hoor meneer de verkoper, voor mij is tie nieuw !!!
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
xxxxxxx nog geen naam.
He Jans
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dat ie maar lang mag doen wat ie moet doen.
Tot ziens op de prikkerdag. Enne prettige vakantie.
Joke enRuud,
90 1985
Disco 1994
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, dat ie maar lang mag doen wat ie moet doen.
Tot ziens op de prikkerdag. Enne prettige vakantie.
Joke enRuud,
90 1985
Disco 1994
Bedankt Ruud en ook Joke
Tot 21 maart!
Groet
Jans
FreeTD4 oto-maatje
xxxxxxx nog geen naam
Tot 21 maart!
Groet
Jans
FreeTD4 oto-maatje
xxxxxxx nog geen naam
Jans, van harte gefeliciteerd man!!!! wij Groningers zullen hoop ik toch wel de eersten zijn die hem, of haar te zien krijgen??? we gaan tenslotte in colone naar Amsterdam.
Zal ik je maar opwachten dan?? bij de afrit Winschoten?? We bellen.
Groeten Rangie/Mudfactor www bandenhalpitstop.nl
Zal ik je maar opwachten dan?? bij de afrit Winschoten?? We bellen.
Groeten Rangie/Mudfactor www bandenhalpitstop.nl
Ron,
Dit wordt een gunninger primeur, je zult de eerste zijn (denk ik)
Gaaf joh, ben nog steeds uit m'n dak!!
Oto-maatje heb ik het verteld, wilde miets meer van me weten, Anke heeft er gelijk uitgelaten.
Groet,
Jans
FreeTD4 oto maatje
xxxxxxx nog geen naam
Dit wordt een gunninger primeur, je zult de eerste zijn (denk ik)
Gaaf joh, ben nog steeds uit m'n dak!!
Oto-maatje heb ik het verteld, wilde miets meer van me weten, Anke heeft er gelijk uitgelaten.
Groet,
Jans
FreeTD4 oto maatje
xxxxxxx nog geen naam
Mag ik ook een gokje wagen Jans?
Ik denk een blauwe, heeft een redelijke tijd vaak een paardetrailer getrokken.
Staat nog niet zo lang op (grijs)kenteken, het is een 3,5 ltr EFI, en het bouwjaar is 1991 (of daar niet zo ver vandaan).
De vorige eigenaar is een ....esse, en luistert naar de naam Syl.
Verder heb je hem/haar ongeveer een 10 kilometer bij je vandaan gekocht en zit er alles op en aan. Airco enzovoorts
Oh ja, heeft nog nooit echt terrein gereden. Behalve dan een manege-terrein oid.
Groetjes, JC
Ik denk een blauwe, heeft een redelijke tijd vaak een paardetrailer getrokken.
Staat nog niet zo lang op (grijs)kenteken, het is een 3,5 ltr EFI, en het bouwjaar is 1991 (of daar niet zo ver vandaan).
De vorige eigenaar is een ....esse, en luistert naar de naam Syl.
Verder heb je hem/haar ongeveer een 10 kilometer bij je vandaan gekocht en zit er alles op en aan. Airco enzovoorts
Oh ja, heeft nog nooit echt terrein gereden. Behalve dan een manege-terrein oid.
Groetjes, JC
Hai JC,
Hoe kan dat nou man>>
Rangie Ron feliciteerd me er net uitbundig mee ( Ron is de echtgenoot van de door JC genoemde Syl) of zou Ron nergens van weten ,dat Syl haar eigen auto zomaar verkoopt????
Zie je wel, ik zei het al eerder het floept er vast wel uit.
JC je hebt gelijk
Openheid van zaken:
1 x RR V8 EFI 1989 107.000 km, automaat, 116 l gastank grijs (sinds een jaar ) en wat JC zegt klopt ook , nooit in het terrein geweest.
Rangie Ron heeft dit uitstekend meegespeeld, maar ook de verkoop van deze auto zeer goed voorbereid:
mij bellen, n..a.v. een posting over Bowys verjaardag, daarin zei ik "vanuit Winschoten..."Ron mij mailen : go Winschoten ga je mee naar Heresmeer 4x4 het Noorden.
Nou toen wist ik nog niets van de te koop staande auto , maar ik ben er zo met boter en suiker ingelepeld, en Ron maar RR aanprijzen:
toch ook wel veel comfort, hele overgang vanuit een Freelander naar een oude rammelende enz enz enz.
Goed gedaan Ron, vooral gisteren toen ik je belde en zei kom even met de aurto langs kan Anke hem zien, ze zag hem, liet goedkeuring blijken, Ron hield de sleutel omhoog: stukkie rijden?? Ja hoor ze stapt in en gorgelen met de hap.
Vanmorgen Ron gebeld en zaken gedaan.
Dus Theo en Iris, jullie gokten goed. Ja RR toch ook vanwege het comfort......
naam RR V8............
jullie hebben wel es leuke ideeen, doe es wat ????
Groet
Jans
FreeTD4 oto-maatje
RR V8 ...............
Hoe kan dat nou man>>
Rangie Ron feliciteerd me er net uitbundig mee ( Ron is de echtgenoot van de door JC genoemde Syl) of zou Ron nergens van weten ,dat Syl haar eigen auto zomaar verkoopt????
Zie je wel, ik zei het al eerder het floept er vast wel uit.
JC je hebt gelijk
Openheid van zaken:
1 x RR V8 EFI 1989 107.000 km, automaat, 116 l gastank grijs (sinds een jaar ) en wat JC zegt klopt ook , nooit in het terrein geweest.
Rangie Ron heeft dit uitstekend meegespeeld, maar ook de verkoop van deze auto zeer goed voorbereid:
mij bellen, n..a.v. een posting over Bowys verjaardag, daarin zei ik "vanuit Winschoten..."Ron mij mailen : go Winschoten ga je mee naar Heresmeer 4x4 het Noorden.
Nou toen wist ik nog niets van de te koop staande auto , maar ik ben er zo met boter en suiker ingelepeld, en Ron maar RR aanprijzen:
toch ook wel veel comfort, hele overgang vanuit een Freelander naar een oude rammelende enz enz enz.
Goed gedaan Ron, vooral gisteren toen ik je belde en zei kom even met de aurto langs kan Anke hem zien, ze zag hem, liet goedkeuring blijken, Ron hield de sleutel omhoog: stukkie rijden?? Ja hoor ze stapt in en gorgelen met de hap.
Vanmorgen Ron gebeld en zaken gedaan.
Dus Theo en Iris, jullie gokten goed. Ja RR toch ook vanwege het comfort......
naam RR V8............
jullie hebben wel es leuke ideeen, doe es wat ????
Groet
Jans
FreeTD4 oto-maatje
RR V8 ...............
Eeeuuhh Jans???
Jij hebt mij gisteren verteld dat je vrouw het wel een hele mooie auto vond.
Dus ik denk dat het een vrouwelijke auto is (ook gezien de historie) en dus ook een vrouwelijke naam nodig heeft.
Van namen heb ik echter geen verstand.
Zoals je waarschijnlijk gezien hebt, heeft mijn Disco ook nog steeds geen naam.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
PS, als je nu toevallig wel een keertje modder wilt gaan zoeken, is een goedkoop setje modderbanden wel errug handig. Bowy heeft nog een leuke set staan, die zijn niet APK goedkeur meer, maar wel heeeeel erg goed om daar eens een keertje de modder mee in te gaan. Voordeel: heeel veel band voor heel weinig geld.
Groetjes, JC
Jij hebt mij gisteren verteld dat je vrouw het wel een hele mooie auto vond.
Dus ik denk dat het een vrouwelijke auto is (ook gezien de historie) en dus ook een vrouwelijke naam nodig heeft.
Van namen heb ik echter geen verstand.
Zoals je waarschijnlijk gezien hebt, heeft mijn Disco ook nog steeds geen naam.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
PS, als je nu toevallig wel een keertje modder wilt gaan zoeken, is een goedkoop setje modderbanden wel errug handig. Bowy heeft nog een leuke set staan, die zijn niet APK goedkeur meer, maar wel heeeeel erg goed om daar eens een keertje de modder mee in te gaan. Voordeel: heeel veel band voor heel weinig geld.
Groetjes, JC
Hee Jans,
Gefeliciteerd met je aankoop man!! Lijkt me helemaal super!
Heb alleen nog maar bandjes die wel APK waardig zijn maar ook niet te duur...
heb je er belang bij bel gerust even , prijs komen we wel uit.
Cheers Bowy
Gefeliciteerd met je aankoop man!! Lijkt me helemaal super!
Heb alleen nog maar bandjes die wel APK waardig zijn maar ook niet te duur...
heb je er belang bij bel gerust even , prijs komen we wel uit.
Cheers Bowy
Hai Bert, Jawel Gaz burning, dat zal er wel van komen, maar dat goedje komt hier toch bij ons in de achtertuin de grond uit ??
Tja wat valt er verder te zeggen: ..............hij is er op gevallen......
Jij bent me toch noch de baas met een 3.9 uit 92, maar dit is pas mijn eerste hoor!!
Ik sluit wel netjes achteraan, kan ik als bezemwagen fungeren.
Jans
FreeTD4-oto maatje
RR V8 ..........
Tja wat valt er verder te zeggen: ..............hij is er op gevallen......
Jij bent me toch noch de baas met een 3.9 uit 92, maar dit is pas mijn eerste hoor!!
Ik sluit wel netjes achteraan, kan ik als bezemwagen fungeren.
Jans
FreeTD4-oto maatje
RR V8 ..........
Anton,
De auto komt gelukkig niet uit Zeewolde ! jans heeft netjes bedankt en mij gevraagd om zijn nieuwe aanwinst geheim te houden. Marc is wezen kijken en mag hem voor de juiste prijs hebben, zo niet dan blijft hij lekker in Zeewolde staan, ik heb de hele week al spijt van het aanbieden !
Jans suc7 en je hebt een mooie uitgekozen !
Peter
De auto komt gelukkig niet uit Zeewolde ! jans heeft netjes bedankt en mij gevraagd om zijn nieuwe aanwinst geheim te houden. Marc is wezen kijken en mag hem voor de juiste prijs hebben, zo niet dan blijft hij lekker in Zeewolde staan, ik heb de hele week al spijt van het aanbieden !
Jans suc7 en je hebt een mooie uitgekozen !
Peter
Ik weet niet zeker of ik met de RR ga, ik denk dat het de 90 wordt, is een beetje afhankelijk van mijn vrouw en dochter of ze ook meegaan.
Bert
Bert
AHa , en als je vrouw mee gaat gaan jullie met de 90 en de RR?
Cheers bowy
Cheers bowy
He Bowy,
Ik heb dus nu ook weer een stoeltje vrij, naar de prikkersdag, dus als je iemand hoort die graag meewil: jawel in een Range Rover !!.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RR V8 ...........
Ik heb dus nu ook weer een stoeltje vrij, naar de prikkersdag, dus als je iemand hoort die graag meewil: jawel in een Range Rover !!.
Groet
Jans
FreeTD4 oto maatje
RR V8 ...........
en ik maar "braaf meespelen" het enthousiasme STRAALT er vanaf !! als je nu maar geen slapeloze nachten krijgt op de wintersport.
Ze staat netjes bij mij in de garage, warm en droog, geduldig op je te wachten.
Syl moest toch wel even een traantje wegpinken hoor!! maar toen ze hoorde dat ze "haar" RR nog met enige regelmaat mocht bezoeken was alles weer o.k!! het is tenslotte maar 6.5 km rijden (kan ze ook op haar paard doen)
Ik hoop dat je er donders veel plezier van mag beleven, vanuit Oostwold wens ik je een fijne, en vooral veilige kilometers toe!
Groeten Rangie/Mudfactor (die zijn vriendinnetje toch wel zal missen)
P.S. ook een prettige vakantie toegewenst van Syl en Ron
www.bandenhalpitstop.nl
Ze staat netjes bij mij in de garage, warm en droog, geduldig op je te wachten.
Syl moest toch wel even een traantje wegpinken hoor!! maar toen ze hoorde dat ze "haar" RR nog met enige regelmaat mocht bezoeken was alles weer o.k!! het is tenslotte maar 6.5 km rijden (kan ze ook op haar paard doen)
Ik hoop dat je er donders veel plezier van mag beleven, vanuit Oostwold wens ik je een fijne, en vooral veilige kilometers toe!
Groeten Rangie/Mudfactor (die zijn vriendinnetje toch wel zal missen)
P.S. ook een prettige vakantie toegewenst van Syl en Ron
www.bandenhalpitstop.nl
Naam
Een V8 spint van plezier net als een poes/kat hij rijd op 'n grijs kenteken (zilverachtig van kleur) is snel en soepel
Silvester
SilV8ester
ik had gewoon een idee dat het en RR zou zijn
Heerlijke LR heb toen met de WildWildWales toer diep respect gekregen voor RR heerlijke bak een beest in het terrein en je zit als een koning wat wil een mens nog meer
Goeie zet Jans
Iris
Nipper90
4Bessie
Een V8 spint van plezier net als een poes/kat hij rijd op 'n grijs kenteken (zilverachtig van kleur) is snel en soepel
Silvester
SilV8ester
ik had gewoon een idee dat het en RR zou zijn
Heerlijke LR heb toen met de WildWildWales toer diep respect gekregen voor RR heerlijke bak een beest in het terrein en je zit als een koning wat wil een mens nog meer
Goeie zet Jans
Iris
Nipper90
4Bessie
Hoi Jans,
Wat dacht je van "the blue lady"
Of "true blue"
Ach je hebt nog de hele vakantie om een naam te bedenken!
Groeten Rangie/Mudfactor www.bandenhalpitstop.nl
Wat dacht je van "the blue lady"
Of "true blue"
Ach je hebt nog de hele vakantie om een naam te bedenken!
Groeten Rangie/Mudfactor www.bandenhalpitstop.nl
Mooi man!
veel plezier ermee en hopelijk tot de 21e. Tja en die naam; het eerste waar ik aan dacht was 'modder-v-acht'
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
veel plezier ermee en hopelijk tot de 21e. Tja en die naam; het eerste waar ik aan dacht was 'modder-v-acht'
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)