Het lang verwachtte woord:
Het lang verwachtte woord:
<b>A
M
S
T
E
R
D
A
M</B>
Sommige van jullie hadden het al ontdekt, elders op de pagina, anderen zitten nog te vissen (achter het net)
De banner is gemaakt door 3s, waarvoor onze dank.
Goed even over de Prikkersdag:
Jullie denken allemaal waarschijnlijk dat ik jullie in de afgelopen weken cq dagen aan het lijntje heb gehouden en dat het allang bekend was.
Helaas is niets minder waar, vanmiddag om 17:30uur was de lokatie pas bekend.
De lokatie heeft dit jaar nogal wat voeten in de aarde gehad.
In het kader van een rondje Nederland hadden we voor dit jaar een centrale plaats uitgekozen: Maasbommel.
Na wat heen en weer telefoneren bleek alras dat het terrein niet voor ons beschikbaar zou komen.
Als alternatief hadden we de Maasvlakte te Rotterdam.
Echter 14 dagen geleden bleek dat de Short Challence op 21 maart de Maasvlakte zou gaan bezoeken en dat de KIA 4x4 Club óók een vergunning voor die dag en die plaats had aangevraagd.
Met de KIA 4x4 Club hebben wij hele goede contacten (wij organiseren jaarlijkse hun 4x4 dag in september) en dat zou geen probleem zijn.
Met de Shortcut Challence is dat een ander verhaal, veel publiek, uitgezette routes, enz.
Dit zou zwaar ten koste gaan van achterliggende idee over de Prikkersdag.
Goede raad is duur op zo`n moment.
Veiligheidshalve hebben we voor het vrij grote terrein aan de Houtrakpolder te Amsterdam gekozen.
Dit is vlakbij het terrein aan de Hemhavens waar het vorig jaar is gehouden.
Vanavond volgen de postings nog over te kolonnes, waar ik nu hard aan ga werken, want die moeten dus allemaal nog veranderd worden.
De kaarten van de locatie komen daar ook bij te staan.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
M
S
T
E
R
D
A
M</B>
Sommige van jullie hadden het al ontdekt, elders op de pagina, anderen zitten nog te vissen (achter het net)
De banner is gemaakt door 3s, waarvoor onze dank.
Goed even over de Prikkersdag:
Jullie denken allemaal waarschijnlijk dat ik jullie in de afgelopen weken cq dagen aan het lijntje heb gehouden en dat het allang bekend was.
Helaas is niets minder waar, vanmiddag om 17:30uur was de lokatie pas bekend.
De lokatie heeft dit jaar nogal wat voeten in de aarde gehad.
In het kader van een rondje Nederland hadden we voor dit jaar een centrale plaats uitgekozen: Maasbommel.
Na wat heen en weer telefoneren bleek alras dat het terrein niet voor ons beschikbaar zou komen.
Als alternatief hadden we de Maasvlakte te Rotterdam.
Echter 14 dagen geleden bleek dat de Short Challence op 21 maart de Maasvlakte zou gaan bezoeken en dat de KIA 4x4 Club óók een vergunning voor die dag en die plaats had aangevraagd.
Met de KIA 4x4 Club hebben wij hele goede contacten (wij organiseren jaarlijkse hun 4x4 dag in september) en dat zou geen probleem zijn.
Met de Shortcut Challence is dat een ander verhaal, veel publiek, uitgezette routes, enz.
Dit zou zwaar ten koste gaan van achterliggende idee over de Prikkersdag.
Goede raad is duur op zo`n moment.
Veiligheidshalve hebben we voor het vrij grote terrein aan de Houtrakpolder te Amsterdam gekozen.
Dit is vlakbij het terrein aan de Hemhavens waar het vorig jaar is gehouden.
Vanavond volgen de postings nog over te kolonnes, waar ik nu hard aan ga werken, want die moeten dus allemaal nog veranderd worden.
De kaarten van de locatie komen daar ook bij te staan.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up LHD "Prik-Up"
Re: Het lang verwachtte woord:
OK OK
dat gaat goedkomen
Tanken en weg wezen
Iris
Nipper90
4Bessie
dat gaat goedkomen
Tanken en weg wezen
Iris
Nipper90
4Bessie
Helemaal top
morgen maar weer sleutelen anders lukt het niet
Hans hoekstra Drachten disco95
morgen maar weer sleutelen anders lukt het niet

Hans hoekstra Drachten disco95
Doe maar rustig aan hoor Aad, het gaat niet op een dag.
Martin
Martin
he he eindelijk.
ga me vast voorbereiden voor mn eerste prikkersdag ben nu toch wel al een beetje nerveus hoor en dan niet alleen voor mij maar ook voor mn auto.... gaan we het samen wel redden om daar te geraken ben benieuwd.
mario
ga me vast voorbereiden voor mn eerste prikkersdag ben nu toch wel al een beetje nerveus hoor en dan niet alleen voor mij maar ook voor mn auto.... gaan we het samen wel redden om daar te geraken ben benieuwd.
mario
De rust is weer gekeerd. Het wachten is nu nog op de konvooitjes en we kunnen gaan. Ik denk dat ik 20 maart vanuit Leiden eerst richting zuiden ga (Maastricht). Dan kan ik de 21 ste langer in konvooi rijden 
Groet,
Marcel G

Groet,
Marcel G
Héhé
Ik hoef alleen nog maar de (geimproviseerde) gaskabel te vervangen en een nieuwe H4 lamp in de linkerkoplamp te zetten..!
Sá mar kléar, ha'st gjÃÂn wurk.
Tinus "90" 2,5D
Ik hoef alleen nog maar de (geimproviseerde) gaskabel te vervangen en een nieuwe H4 lamp in de linkerkoplamp te zetten..!
Sá mar kléar, ha'st gjÃÂn wurk.
Tinus "90" 2,5D
Dat ben ik ook ieder jaar........ en ik reed vorig jaar voorop.... kan je nagaan als ik misrij.... gaan er zo 20 Landrovers mee de mist in. Gelukkig niet gebeurt 
Dit jaar weer een herkansing.
Martin

Dit jaar weer een herkansing.
Martin
He' Tinus
a jonge gjin wurk, dan kun je mij wel helpen
hans
a jonge gjin wurk, dan kun je mij wel helpen
hans
Geweldig,
het word ook mijn eerste prikkersdag en ik zal erbij zijn!!!!!!!!!!! Ik heb er zin in
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
het word ook mijn eerste prikkersdag en ik zal erbij zijn!!!!!!!!!!! Ik heb er zin in
Groeten Martijn ten Broeke
"Rudolf" 109 D 1983
Voor velen de eerste dag. Voor mij dus ook. Ik wordt al helemaal gelukkig als ik onderweg een andere Land Rover zie. Wat gaat me de 21 ste dan welniet overkomen. kan ik dat wel aan. Zou er iets van opvang geregeld kunnen worden? 
Groet,
marcel G

Groet,
marcel G
Als je de reacties bekijkt lijkt me een therapeutische opvang geen overbodige luxe.
Een paar postings terug had Joke het al over reiki. We kunnen natuurlijk het RIAGG, de AA, de ANWB, en andere organisaties vragen daar een een EHGO ( eerste hulp bij geestelijke ongelukken) in te richten.
Ik heb nog niet eerder op een ander forum zoveel halve............ en hele........... volwassen mensen zo over hun grote liefde hoeren praten.
Voel ik me dus heel thuis.
Groet
Jans
FeeTD4 oto maatje
Een paar postings terug had Joke het al over reiki. We kunnen natuurlijk het RIAGG, de AA, de ANWB, en andere organisaties vragen daar een een EHGO ( eerste hulp bij geestelijke ongelukken) in te richten.
Ik heb nog niet eerder op een ander forum zoveel halve............ en hele........... volwassen mensen zo over hun grote liefde hoeren praten.
Voel ik me dus heel thuis.
Groet
Jans
FeeTD4 oto maatje
dat h.... woord is een slip of the typist !! niet zo bedoeld !
Jans
Jans
Kom net uit de garage, Landy liet acuut alles lopen.
Zoveel spanning voor een oude dame.
Morgen maar even opruimen.
Joke
90 85
Disco
Zoveel spanning voor een oude dame.
Morgen maar even opruimen.
Joke
90 85
Disco
We zijn allemaal wat opgelaten dus dat is heel begrijpelijk.
Groet,
Marcel G
Groet,
Marcel G
Nee ook veel te koud buiten Tinus maar bedankt voor het aanbod
ben bezig radio en telefoon in te bouwen (kl#tewerk vind ik dat
)
moet maandag auto vande zaak inleveren. moet dus voortaan elke dag met de Disco Drachten Groningen op en neer dus nog even wat laatste haast klusjes.
oja ben een friese analfabeet vandaar in het nederlands
Groeten Hans
ben bezig radio en telefoon in te bouwen (kl#tewerk vind ik dat

moet maandag auto vande zaak inleveren. moet dus voortaan elke dag met de Disco Drachten Groningen op en neer dus nog even wat laatste haast klusjes.
oja ben een friese analfabeet vandaar in het nederlands

Groeten Hans
Poehhh, kunnen we eindelijk weer naar bed zonder wakker te liggen :Z
Groeten,
Berry
Groeten,
Berry
Ik ben vanavond een gelukkig mens geworden !!!!!
Net als vorig jaar de prikkersdag op 10 min. van mijn huis. PERFECT !!!!!
Helaas nog steeds geen LaRo, maar hij komt er zeker.
Als hij er niet voor de 21e is, kom is gewoon weer met de volvo.
René
Net als vorig jaar de prikkersdag op 10 min. van mijn huis. PERFECT !!!!!
Helaas nog steeds geen LaRo, maar hij komt er zeker.
Als hij er niet voor de 21e is, kom is gewoon weer met de volvo.
René
Ga mijn best doen om er bij te zijn, moeten echter nog wat noodzakelijke dingen geregeld worden..........
Groeten
Jeroen
Groeten
Jeroen
Het is nog lang de 21e niet, dus als je een beetje je best doet ........
Ik verheug me erop!
Maar eh, hoop werk Aad. En nog niet klaar begreep ik. Als je assistentie nodig hebt met "teen of tander", mail maar.
Groet
Kitty
Maar eh, hoop werk Aad. En nog niet klaar begreep ik. Als je assistentie nodig hebt met "teen of tander", mail maar.
Groet
Kitty
Hallo Aad,
2 goede berichten, hoorde van RB dat mijn wagentje gekeurd is en eindelijk de Grote ontmoetingsplaats.
Zaterdag 28-02 de Landrover ophalen en dan nog maar snel even wat oefenen!!
De groenten,
Ron.