Mmmmmmwwwwwaaaahhhh

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
DennisM

Mmmmmmwwwwwaaaahhhh

Bericht door DennisM »

Dus nog even klussen aan de laro vanavond om 21:30 uur. Tis rond de 1 graad celcius...

Met twee sleuteltjes 13, de een op de bout, de ander op de moer. Draaien, draaien, draaien en 1 draai te veel en dus krak. Boutje breekt, sleutel schiet weg en knokkel gaat over het stompje van de bout. Dat bloedt G%#@&MME!!!

Ellende!

Waarom heb ik lol in het werken aan een barrel van 43 jaar oud dat zuipt als een ketter, olie en water lekt als een zeef en kapot gaat op de meest rotte plaats en onmogelijkste tijd?

DennisM
Aad Koene

Waarom??

Bericht door Aad Koene »

Omdat het een Land Rover is, daarom ! ! ! ! ! !

En zoals je weet:

je koopt één Land Rover en je krijgt er een wereld vol vrienden bij kado.

Dennis, een pleister nodig??

Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
jo

Re: je zult weten

Bericht door jo »

Je zult weten dat je een landrover heb. Als dit de eerste keer is de je een beetje van je zelf kwijt raakt, dan troost je het is heus niet de laaste keer of je moet je autotje verkopen. Maar dan raak je meer kwijt, je zweet, bloed en vrienden. Natuurlijk ook enkele drupels olie voor je deur.

jo fo li
Jan Schober

doorzetten

Bericht door Jan Schober »

dus jij dacht je laro altijd op zijn staart te trappen? niet doen ze krijgen je toch wel terug.

Ik heb nog nooit van de mijne gewonnen. (hehe maar hij ook niet van mij, wacht maar, rijden zal die)

Jan
Rien

Re: Mmmmmmwwwwwaaaahhhh

Bericht door Rien »

iedere keer als er iets kapot gaat aan je Laro waardeer je het dat je het zelf weer hebt kunnen repareren,........................toch?

grt. Rien
hvvelden

Bericht door hvvelden »

mee eens.
... en de voldoening is des te groter als je er daarnaa weer lekker mee rond kan knorren (voor langere of kortere tijd).

Hanno
willem S7 V8

Bericht door willem S7 V8 »

en dan rijd dat kreng van 43 jaar door mijn steeg laat daar een olie spoor achter van heb ik jouw daar
maakt een herrie tot aan zeeland om dat de uitlaat weer eens ontploft is,zodat ik van de bank val als hij langs komt
rijd de afdakjes boven de deuren van de buren eraf omdat er weer zo nodig een hoge klote imperial op moet om rijplaten te vervoeren voor een of andere terreinrit
laat dat oude kreng nog een halve kuub zand achter elke week na een of andere terrein rit in almere ofzo,en ik maar vegen
maakt sávonds de buurtkinderen wakker omdat er weer zonodig naar de remschoenen gekeken moet worden(op tv was weeer niets) en er met een voorhamer de trommels gedemonteerd worden

en dan gaat HIJ nog lopen klagen als ie zijn handjes beschadigt

btw, ik heb verband en pleisters klaar liggen
Rien

Bericht door Rien »

als pleisters ook niet meer helpen:.......112!

Rien
TonyM

Bericht door TonyM »

He Dennis,

Ik heb zo'n hekel aan huichelaars. Als je een probleem met iemand heb dan moet je dat direct in zijn gezicht melden ja en niet bij ons op het prikbord?!? Dus neem een krukje ga er even naast zitten nadat je je pleister hebt geplakt en geef je Laro een vriendschapszoentje... op de koplamp...
jaaaaa zooo jaaaa. ...over?

succes verder,
TonyM
Plaats reactie