Almere of Maasvlakte? Voor sommige is de Maasvlakte qua afstand wat beter te doen. Dus bij deze. Wie gaan er zondag rijden op de Maasvlakte. Wij zijn er om 13:00. Van een aantal weet ik al dat ze gaan.
Ik hoor het wel.
Groet,
Marcel G
Zondag Maasvlakte??
Re: Zondag Maasvlakte??
hai marcel
kom net thuis van een weekje weg .....ik ben er hoor met........of ook niet want ze zijn wel erg mooi.tot zondag.
mario
kom net thuis van een weekje weg .....ik ben er hoor met........of ook niet want ze zijn wel erg mooi.tot zondag.
mario
Jammer dat ik nu al twee keer niet mee kan naar de Maasvlakte (Mario, jij plaatste vorige week ook al een oproep, geloof ik).
Ik ga goede vrienden helpen de woonkamer te witten, maar de volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.
Ik wens jullie heel veel plezier en fantastisch weer!
Groet,
John
Ik ga goede vrienden helpen de woonkamer te witten, maar de volgende keer hoop ik weer van de partij te zijn.
Ik wens jullie heel veel plezier en fantastisch weer!
Groet,
John
hoi john.
tja moet ook gebeuren dan volgende keer weer,
hoe staat het met de laro al een beetje uit de trubbels? hoop dat het snel opgelost is voor je kun je weer lekker de blubber in en nu er wel zelf uitkomen toch?
ik vond het echt leuk de vorige keer om je zo bezig te zien en ook om je weer te ontmoeten .tot de volgede keer.....................
groet mario
tja moet ook gebeuren dan volgende keer weer,
hoe staat het met de laro al een beetje uit de trubbels? hoop dat het snel opgelost is voor je kun je weer lekker de blubber in en nu er wel zelf uitkomen toch?
ik vond het echt leuk de vorige keer om je zo bezig te zien en ook om je weer te ontmoeten .tot de volgede keer.....................
groet mario