Zondag-Almere?
Zondag-Almere?
wie gaan er zondag rijden in Almere? zoals gebruikelijk om 12.00 verzamelen t.o. de Esso, daarvandaan evt. naar een andere locatie.
groeten Rien
groeten Rien
Re: Zondag-Almere?
mischien is het wel handig om te melden waar we heen gaan omdat er soms mensen te laat komen en dan voor J met de korte achternaam zijn gekomen en ons dus niet kunnen vinden
willem
willem
inderdaad, is wel handig!, het gronddepot aan de trekweg naast het paintball terrein is de optie. echter dit is met een hek afgesloten maar wel via de zijkant op te rijden.
grt. Rien
grt. Rien
Almere
Vanaf Lelystad richting Amsterdam via de A6. Vanaf Amsterdam richting Almere via de A6. Vanaf Utrecht richting Almere en vervolgens richting Lelystad rijden.
Neem de afslag S105 Almere-Buiten. Richting Almere Stad rijden.
Na ongeveer 300 meter vanaf de afslag rechtsaf de Trekweg op. Einde weg rechtsaf (parallel aan het kanaal). Na ongeveer 2 kilometer rechtsaf (richting Camping Kotterbos). Na 30 meter gelijk weer rechts.
Vanaf Lelystad richting Amsterdam via de A6. Vanaf Amsterdam richting Almere via de A6. Vanaf Utrecht richting Almere en vervolgens richting Lelystad rijden.
Neem de afslag S105 Almere-Buiten. Richting Almere Stad rijden.
Na ongeveer 300 meter vanaf de afslag rechtsaf de Trekweg op. Einde weg rechtsaf (parallel aan het kanaal). Na ongeveer 2 kilometer rechtsaf (richting Camping Kotterbos). Na 30 meter gelijk weer rechts.
oeps was weg voor ik het wist!
maar dit klopt toch ??
zo ja ,dan moeten we t ff posten in een nieuw draadje denk ik
willem
maar dit klopt toch ??
zo ja ,dan moeten we t ff posten in een nieuw draadje denk ik
willem
deze beschrijving klopt wel, de trekweg ligt parralel aan de snelweg A6, als je de afslag Almere-buiten genomen hebt ga je voor het water naar beneden en dan rechtsaf........
grt. Rien
grt. Rien