aanmelden
aanmelden
Heren,
Aanmeldingen kunnen gewoon via 'dat andere forum' onder "brotherhood", via de dot com-link zie je ook meer informatie.
Wat Nico88 betreft; ik vroeg je of je zo snelmogelijk een telefoonnummer aan mij door kon geven, omdat dat toch wel het voornaamste was.
Tot op heden nog niets van je mogen vernemen, zelfs niet toen ik je 13 fbruari een mailtje stuurde voor de ontbrekende informatie.
Tevens ben je in het bezit van mijn email adres en had jij mij ook direct je vragen kunnen stellen, nietwaar?!
Nogmaals; aanmeldingen voor de Brotherhood op driver110@chello.nl, of via het forum.
Greetz DaMarco!
Aanmeldingen kunnen gewoon via 'dat andere forum' onder "brotherhood", via de dot com-link zie je ook meer informatie.
Wat Nico88 betreft; ik vroeg je of je zo snelmogelijk een telefoonnummer aan mij door kon geven, omdat dat toch wel het voornaamste was.
Tot op heden nog niets van je mogen vernemen, zelfs niet toen ik je 13 fbruari een mailtje stuurde voor de ontbrekende informatie.
Tevens ben je in het bezit van mijn email adres en had jij mij ook direct je vragen kunnen stellen, nietwaar?!
Nogmaals; aanmeldingen voor de Brotherhood op driver110@chello.nl, of via het forum.
Greetz DaMarco!
afsluiten dit topic!
Ik denk dat dat wel losloopt als niemand zich er verder mee bemoeit vindt ik 1 enkel berichtje verder niet storend. De boodschap is duidelijk en daar gaat het om!
Dus Topic verder afsluiten!!! en als je er verder nog wat over kwijt wil doe je dat prive met marco of op het daarvoor bestemde brotherhood forum
Cheers Bowy
Dus Topic verder afsluiten!!! en als je er verder nog wat over kwijt wil doe je dat prive met marco of op het daarvoor bestemde brotherhood forum
Cheers Bowy
Re: Off topping please
Af en toe een buitje,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
Ja, en dat buitje kun je zien aankomen met het metertje uit de posting van de pascallen
Jans
FreeTD4-oto maatje
Jans
FreeTD4-oto maatje
Heel wijs, ontzettend wijs, veel wijzer als vorig jaar.
Houden zo!
Groeten, Jan
Houden zo!
Groeten, Jan