lieren
Re: lieren
Kijk maar eens op [www.valkenpower.com] onder winches
Ik weet echter niet of ik wel zo'n lier zou willen, staan niet erg goed aangeschreven.
Groeten, Victor
Ik weet echter niet of ik wel zo'n lier zou willen, staan niet erg goed aangeschreven.
Groeten, Victor
goed koop is duurkoop? misschien?,
als je het alleen voor de "look" doet kan je er ook gewoon een bosje staaldraad voor op binden?
Jan Schober
als je het alleen voor de "look" doet kan je er ook gewoon een bosje staaldraad voor op binden?
Jan Schober
is toch gewoon een Ramsey?
past ook de ramsey motor op mocht deze het begeven.
En deze vervangende motor kun je ook wel met meer power krijgen.
Dus eigenlijk een goed koop starters pakket welke je later uitbreid.
Andere zwakkere delen zouden de lagers kunnen zijn, maar of wij die lagers met zijn allen stuk krijgen weet ik niet.
En voor dat bedrag remote controle!
Anton
past ook de ramsey motor op mocht deze het begeven.
En deze vervangende motor kun je ook wel met meer power krijgen.
Dus eigenlijk een goed koop starters pakket welke je later uitbreid.
Andere zwakkere delen zouden de lagers kunnen zijn, maar of wij die lagers met zijn allen stuk krijgen weet ik niet.
En voor dat bedrag remote controle!
Anton
haha, goed idee! Maar Tijn/Muddy is de rijplaten handelaar, ik help hem alleen met het vervoer
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Ik heb eventueel een goed alternatief staan, een Come-Up DV 9000 12 volts lier, nieuw in de doos met een trekkracht van 4080 kg. Compleet met elektrische afstandbediening, 30 meter staalkabel, rollenvenster en vrijloop. Let wel, de kwaliteit is 100 x beter dan de KEW 8000-9000. Die lieren hebben zelfs geen merknaam. Prijs voor deze lier 700 euro.
Bel mij even als je vragen hebt op 06-53524444
Groet, Bart
Bel mij even als je vragen hebt op 06-53524444
Groet, Bart