saharatrip
saharatrip
Samen met een vriend ben ik bezig met het plannen van een trip door de Sahara in onze auto's (defender 90 + serie 2). We hebben echter geen zin om het wiel opnieuw uit te vinden. We willen daarom graag eens van gedachten wisselen met mensen die het al eerder gedaan hebben, of ook zoiets aan het plannen zijn.
Veel groeten
Ron
Veel groeten
Ron
Re: saharatrip
Ron,
ongetwijfeld krijg je hier een aantal reacties op.
Ik heb echter een vraagje aan jou: zou jij iets aan je naam willen toevoegen zodat er enig onderschijd zichtbaar blijft tussen de verschillende Ronnen op dit Prikbord??
Bedankt,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
ongetwijfeld krijg je hier een aantal reacties op.
Ik heb echter een vraagje aan jou: zou jij iets aan je naam willen toevoegen zodat er enig onderschijd zichtbaar blijft tussen de verschillende Ronnen op dit Prikbord??
Bedankt,
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" LHD Pick-Up "Prik-Up"
ja beter zo straks denken ze nog dat ik gek geworden ben en met l.r. de sahara in duik .
haha ROn wij weten toch allemaal dat jij niet in landrovers rijd als je verder dan 10 km moet
Cheers Bowy
Cheers Bowy
Nog gefeliciteerd trouwens Bowy,
Heb je nog onderdelen gekregen voor Serious ?? :+
Grtz,
Arie
Heb je nog onderdelen gekregen voor Serious ?? :+
Grtz,
Arie
Jep een cilinderkop (loodvrij/gasflowed...) Zit er trouwens al wel 14 dagen op
Verder nog een heleboel andere leuke niet landrover gerelateerde zaken , voor andere hobbies
Cheers Bowy
Verder nog een heleboel andere leuke niet landrover gerelateerde zaken , voor andere hobbies
Cheers Bowy

Ben dr moar zunnig op ! Mot je weern joar mee fort. :+
Grtz,
Arie