mijn vraag is; wie heeft ervaring met de matten van exmoor. ik wil namelijk in mij auto zonder oorbeschermers gaan rijden en het liefs ook nog een radio aanschaffen. Zeker als ik naar de andere kant van Nederland moet om de prikkers te treffen.
jo
exmoor
Re: exmoor
Ik ben zelf ook aan het kijken geweest voor die matten en heb op een engels forum erg positieve reacties gelezen over die mat die complete set voor bij de voeten, over de tunnel, tegen het schutbord en over de bak waar je op zit.
Bij Getvisual hebben ze er nog 1 liggen, zijn wel prijzig (€ 325,00 ex.btw), maar niet hee veel duurder als in engeland zelf (zelfde prijs maar dan zonder BTW). Zij vertelden ook dat klanten er erg tevreden over zijn....
Grt Bas
Bij Getvisual hebben ze er nog 1 liggen, zijn wel prijzig (€ 325,00 ex.btw), maar niet hee veel duurder als in engeland zelf (zelfde prijs maar dan zonder BTW). Zij vertelden ook dat klanten er erg tevreden over zijn....
Grt Bas
Hoi
Heb deze matten zelf in de auto en ze bevallen perfect
heb de radio nu aan moet nog steeds wel een beetje hard maar ja het wordt ook geen fluisterstille landrover
Lekker makkelijk schoonmaken ook
Het is even werk om ze erin te maken
Bel smb maar even die waren volgens mij een beetje goodkoper als de prijzen die ik nu lees
Groetjes Gertjan
Heb deze matten zelf in de auto en ze bevallen perfect
heb de radio nu aan moet nog steeds wel een beetje hard maar ja het wordt ook geen fluisterstille landrover
Lekker makkelijk schoonmaken ook
Het is even werk om ze erin te maken
Bel smb maar even die waren volgens mij een beetje goodkoper als de prijzen die ik nu lees
Groetjes Gertjan
Ik weet wat ze kosten zowel in Nederland als in Engeland maar mij gaat het om het gebruik er van. Hoe tegen vocht en schoon te maken en natuurlijk het geluid. Want ik vind het ook veel geld maar een het moet ook een investering van jaren worden en comvoor kost eenmaal iets meer. Maar dat comvoor met een rit naar de maasvlakte 2,5uur rijden en zelft de 3,5uur naar Delfzijl is dan goed te doen als er maar geen file is. Dat is voor de achter mij rijdende auto's niet zo prettig. Maarja dan houden ze maar afstand.
jo
jo
Hoi Jo,
Wij hebben de matten ook liggen kosten bij ons 305,- Ex Btw.
Het blijft een investering maar je hebt er veel plezier van.
Kijk ze maandag maar eens aan!
Groeten Frank D
Wij hebben de matten ook liggen kosten bij ons 305,- Ex Btw.
Het blijft een investering maar je hebt er veel plezier van.
Kijk ze maandag maar eens aan!
Groeten Frank D