ben vandaag maar weer eens begonnen aan de landrover,na een paar daagjes zware verkoudheid(vierrussen).
dus verder gegaan waar ik vorige week gestopt was, de onsteking.
nu heb ik de onsteking van het blok gehaald schoon gemaakt en uit elkaar gehaald.
nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn onsteking van france kom af is.
klopt dit?
hij is van het merk Duceilier.
nu is mijn vraag is dit standaard want ik wil morgen mijn meisje even langs janssen in udenhout laten rijden.
om een verdeelkap en kontakt puntjes optelaten halen.
zou jammer zijn als ze er voorniets heen rijdt.
groetjes arjan 999 stukjes SIII 109 1980 benzine
onsteking uit fr??
Re: onsteking uit fr??
hoi arjan.
je hebt alles toch in je handen ....kan ze het niet even meenemen ter controle.
mario
je hebt alles toch in je handen ....kan ze het niet even meenemen ter controle.
mario
Arjan,
Bijna alle engelse auto's hebben of lucas of Duceilier ontsteking, het is aan te raden om de ontsteking even mee te nemen.
Denk om de stand als je hem terugplaatst !
gr.
Jan Aart
Bijna alle engelse auto's hebben of lucas of Duceilier ontsteking, het is aan te raden om de ontsteking even mee te nemen.
Denk om de stand als je hem terugplaatst !
gr.
Jan Aart
mario
klopt de spulletjes neemt ze ook mee
maar ik vind het jammer van de tijd en energie om naar udenhout te rijden als ik er van tevoren op deze manier misschien ook achter kom.
groetjes arjan
klopt de spulletjes neemt ze ook mee
maar ik vind het jammer van de tijd en energie om naar udenhout te rijden als ik er van tevoren op deze manier misschien ook achter kom.
groetjes arjan
hoi arjan
dat is helemaal waar maar je hebt wel de zekerheid dat ook echt het goede spul meekomt.
mario
dat is helemaal waar maar je hebt wel de zekerheid dat ook echt het goede spul meekomt.
mario
Ja hoor, hij is origineel. Land Rover is bij de introductie van de 5x gelagerde 2.25L 4 cyl benzinemotor overgestapt van Lucas op Ducellier stroomverdelers. Die zijn beter af te stellen (maar ook moeilijker).
groet,
Roald
´76RRClassic
groet,
Roald
´76RRClassic