ombouw naar automaat
ombouw naar automaat
Ik wil misschien mijn Range Rover ombouwen naar automaat .
Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak transplantatie.
Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel alles zelf.
gr Jan
Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak transplantatie.
Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel alles zelf.
gr Jan
Re: ombouw naar automaat
Wanneer je een complete bak hebt, met schakel pook en tunnel, hoef je verder niets aan te passen alleen een oliekoeler plaatsen!
Ja, wat gaat dat kosten....................................... ligt aan de prijs van de bak.
Groeten Rangie/ Mudfactor (4.0 EFI) en 3.5 EFI zonder naam (beide automaat)
Ja, wat gaat dat kosten....................................... ligt aan de prijs van de bak.
Groeten Rangie/ Mudfactor (4.0 EFI) en 3.5 EFI zonder naam (beide automaat)
Re: ombouw naar automaat
Ik heb een 4 traps ZF bak liggen met olie koeler + shifter + (visco) Borg Warner tussenbak.
Vorig jaar gekocht (bij Jansen Udenhout) maar helaas niet meer nodig.
Niet te duur, mail maar even.
jan schreef:
>
> Ik wil misschien mijn Range Rover ombouwen naar automaat .
> Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak
> transplantatie.
> Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
> Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel
> alles zelf.
>
> gr Jan
Vorig jaar gekocht (bij Jansen Udenhout) maar helaas niet meer nodig.
Niet te duur, mail maar even.
jan schreef:
>
> Ik wil misschien mijn Range Rover ombouwen naar automaat .
> Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak
> transplantatie.
> Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
> Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel
> alles zelf.
>
> gr Jan
Re: ombouw naar automaat
Sorry, ik mijn mailadres verstopt. Hoezo verstooid........................??
Gr. Y
jan schreef:
>
> Ik wil misschien mijn Range Rover ombouwen naar automaat .
> Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak
> transplantatie.
> Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
> Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel
> alles zelf.
>
> gr Jan
Gr. Y
jan schreef:
>
> Ik wil misschien mijn Range Rover ombouwen naar automaat .
> Moet ik hier veel voor aanpassen? of volstaat het met een bak
> transplantatie.
> Het gaat om een 3.5 v8 classic bouwjaar 1977.
> Iemand ook enig idee wat zonn geintje gaat kosten, doe wel
> alles zelf.
>
> gr Jan
Re: ombouw naar automaat
Ja hoor Yrrah,
in je vorige posting al.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
in je vorige posting al.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
Re: ombouw naar automaat
Hallo ,wat vraag je voor zo'n automaat versnellings bak? en moet heir inderdaad een andere voorste cardan as onder ?
gr Jan de Jong
gr Jan de Jong
Re: ombouw naar automaat
Ik heb gereageerd op dit bericht maar ik zie hier niets tevoorschijn komen.
Is het wel goed gegaan??
Gr. Yrrah 110 "HarInky"
Is het wel goed gegaan??
Gr. Yrrah 110 "HarInky"
Re: ombouw naar automaat
Sorry Jan,
Ik heb nog niet zo vaak met zo'n prikbord gewerkt dus het is even wennen.
Misschien heb je het bericht al binnen, nou ja, dan heb je het nu 2x.
Kompl.bak 4ZF22 + tussenbak en Borg Warner tussenbak net Visco. Alles erbij zoals voetpedalen, converter, schakelshifter, oliekoeler, aanpassing voor je tunnel, alles maar dan ook alles zit erbij. Voor zover ik weet moet NIET de voorste cardan as te worden veranderd. Mocht dat toch het geval zijn dan heb ik die wel voor je liggen.(gratis) De bak+tussenbak en alle benodigde zaakjes zodat je weer kan sturen kost 1750 Euro. Wat denk je ervan??
Groetjes Yrrah (110 "HarInky"
Ik heb nog niet zo vaak met zo'n prikbord gewerkt dus het is even wennen.
Misschien heb je het bericht al binnen, nou ja, dan heb je het nu 2x.
Kompl.bak 4ZF22 + tussenbak en Borg Warner tussenbak net Visco. Alles erbij zoals voetpedalen, converter, schakelshifter, oliekoeler, aanpassing voor je tunnel, alles maar dan ook alles zit erbij. Voor zover ik weet moet NIET de voorste cardan as te worden veranderd. Mocht dat toch het geval zijn dan heb ik die wel voor je liggen.(gratis) De bak+tussenbak en alle benodigde zaakjes zodat je weer kan sturen kost 1750 Euro. Wat denk je ervan??
Groetjes Yrrah (110 "HarInky"