ola,
Een paar postings terug heb ik gemeld dat ik een lek had bij mijn dieseltank, na nadere inspectie blijkt de vulslang (rubbere slang tussen vuldop en dieseltank) porreus te zijn. Ik dacht dus 'dat valt dan mooi weer mee!' Dus ff bij BP vulslang bestellen dacht ik. Helaas bleken ze bij BP dit type vulslang (voor een Defender 2.5TD uit '91) niet op vooraad te hebben. wat dus inhoud dat hij speciaal besteld moet worden en dat daar weer een prijskaartje van 65euri ex btw aanhang..)-:
DUS... vroeg ik me af of iemand misschien een adresje weet waar ik ze goedkoper kan krijgen of misschien heeft iemand nog een goeie liggen. Anders ben ik toch genoodzaakt gewoon een nieuwe te bestellen en dat komt deze student dan weer net ff niet zo lekker uit... (-:
alvast bedankt, grz misha
vulslang..
Re: vulslang..
Probeer de brezan eens misschien hebben ze iets universeels.
En als je niet zon haast hebt een keer uit engeland bestellen.
Wordt hier regelmatig besteld.
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
En als je niet zon haast hebt een keer uit engeland bestellen.
Wordt hier regelmatig besteld.
GRoet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Gewoon via de gouden gids een bedrijf zoeken die oliebestendig slang verkoopt.
Zijn er echt wel
Zijn er echt wel
Ola Misha,
Kijk eens bij www.vetus.nl onder afdeling slangen / brandstofvulslangen. :
BRANDSTOFVULSLANG
FFHOSE38
Brandstof-vulslang, inw. Ø 38 mm SAE J 1527 en ISO-7840-Marine Fuel A2 (rol van 20 m.) (per meter)
c 30,75 36,59
FFHOSE51
Brandstof-vulslang, inw. Ø 51 mm SAE J 1527 en ISO-7840-Marine Fuel A2 (rol van 20 m.) (per meter)
c 39,50 47,01
Staat danwel geen Land Rover op, maar is teneerste 10 x duurzamer.
Te verkrijgen bij bijna iedere watersportzaak of bunkertstation bij You indebuurt.
(of je moet midden op de Veluwe wonen
)
Groeten,
Arie
SIII88Ducktarie
Kijk eens bij www.vetus.nl onder afdeling slangen / brandstofvulslangen. :
BRANDSTOFVULSLANG
FFHOSE38
Brandstof-vulslang, inw. Ø 38 mm SAE J 1527 en ISO-7840-Marine Fuel A2 (rol van 20 m.) (per meter)
c 30,75 36,59
FFHOSE51
Brandstof-vulslang, inw. Ø 51 mm SAE J 1527 en ISO-7840-Marine Fuel A2 (rol van 20 m.) (per meter)
c 39,50 47,01
Staat danwel geen Land Rover op, maar is teneerste 10 x duurzamer.
Te verkrijgen bij bijna iedere watersportzaak of bunkertstation bij You indebuurt.
(of je moet midden op de Veluwe wonen

Groeten,
Arie
SIII88Ducktarie