Ervaring met reviseren
Ervaring met reviseren
Wie heeft goede ervaringen met welke bedrijven voor het reviseren van 2,5 td motor, de tussen- en versnellingsbak? Wat zijn de eventuele kosten voor de revisie van de verschillende componenten. Zijn er bedrijven die motoren en versnellingsbakken gereviseerd op de plank hebben liggen, en voor welke prijs. Bestaat er iets als een ruil systeem, oude blok inruilen met bij betalen een gereviseerd blok terug? Je ziet vele vragen en veel onwetenheid op dit gebied. Alle info is welkom.
Groeten Ruud
Groeten Ruud
Re: Ervaring met reviseren
Autorega doet dit volgens mij.
VOlgens mij zat er laatst zon foldertje bij dlrr boekje.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
VOlgens mij zat er laatst zon foldertje bij dlrr boekje.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ruud,
het aanschaffen van gereviseerde blokken, bakken, tussenbakken, dynamo`s en startmotoren gaat altijd op ruilbasis.
Criterium hierbij is dat de te ruilen zaken nog reveseerbaar moeten zijn willen ze als ruilobject geaccepteerd worden.
Aad Koene,
LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
LR S1 86" Pick-Up nog zonder naam
het aanschaffen van gereviseerde blokken, bakken, tussenbakken, dynamo`s en startmotoren gaat altijd op ruilbasis.
Criterium hierbij is dat de te ruilen zaken nog reveseerbaar moeten zijn willen ze als ruilobject geaccepteerd worden.
Aad Koene,
Vis' Land Rover supplies in Scheveningen heeft versnellings en tussenbakken "op de plank" liggen.
De laatste keer dat ik er was stonden er ook diverse 2.5 blokken.
tel: 070-3502155.
De bakken bij hem worden wel goed gereviseerd (in Nederland).
Dennis B.
De laatste keer dat ik er was stonden er ook diverse 2.5 blokken.
tel: 070-3502155.
De bakken bij hem worden wel goed gereviseerd (in Nederland).
Dennis B.
Beste Ruud,
De HS 2.8 TGV is de motor voor jouw !
Alles nieuw (turbo, startmotor, dynamo, inlaat + uitlaat, etc.), 135 PK, betrouwbaarder dan een TD revicie motor en natuurlijk waarde vermeerdering van de auto.
Info op ww.landrovermotor.nl
mvg
Jan van Etten
Prins Maasdijk BV
De HS 2.8 TGV is de motor voor jouw !
Alles nieuw (turbo, startmotor, dynamo, inlaat + uitlaat, etc.), 135 PK, betrouwbaarder dan een TD revicie motor en natuurlijk waarde vermeerdering van de auto.
Info op ww.landrovermotor.nl
mvg
Jan van Etten
Prins Maasdijk BV
En garantie op problemen met de RDW bij een wegcontrole of steekproef.
Aad Koene,
Aad Koene,
Een hoge snelheidstrein in het vooronder???????
Gezien de aanschafprijs en de mogelijke problemen waar Aad over spreekt, ga ik toch voor revisie van de delen. Originaliteit is ook wat waard !!!
Dank julie wel voor de info.
Groeten Ruud,
Gezien de aanschafprijs en de mogelijke problemen waar Aad over spreekt, ga ik toch voor revisie van de delen. Originaliteit is ook wat waard !!!
Dank julie wel voor de info.
Groeten Ruud,
Geen probleem.
Bij de RDW dient dient het motornummer opgegeven te worden.
Dus, zoals het ook hoort bij een revicieblok, Nissan, Iveco, Santana, etc..., maar dan met minder vermogenen een natuurlijk is dit een echte Land-Rovermotor.
mvg
Jan
Bij de RDW dient dient het motornummer opgegeven te worden.
Dus, zoals het ook hoort bij een revicieblok, Nissan, Iveco, Santana, etc..., maar dan met minder vermogenen een natuurlijk is dit een echte Land-Rovermotor.
mvg
Jan