beste listers,
Wie weet of een truckcap van een 88 of een 109 op een lightweight past of moet je dan eerst e.e.a verbouwen.
gr.
Jan Aart
truckcap op lightweight
Re: truckcap op lightweight
hoi jan aart
als ik het goed heb is een lw ongeveer 8 cm smaller dan een civiele uitvoering dus dat levert al een kleine aanpassing op.
groet mario
als ik het goed heb is een lw ongeveer 8 cm smaller dan een civiele uitvoering dus dat levert al een kleine aanpassing op.
groet mario
Re: truckcap op lightweight
truck past op een lw. carrosserie is op die plek slechts een paar mm smaller als zijn civiele broertje. Je hebt wel een plaat nodig om het de ruimte te dichten tussen schot (rugleuning) en onderkant truckcap.
Anton
Anton
truckcap op lightweight - te koop gevraagd
anton,
Bedankt voor de informatie nu nog op zoek naar een 2e hands truckcap, liefst omgeving Groningen.
gr.
Jan aart
Bedankt voor de informatie nu nog op zoek naar een 2e hands truckcap, liefst omgeving Groningen.
gr.
Jan aart
Re: truckcap op lightweight - te koop gevraagd
Hoi,
heb nog eentje staan wel met wat werk maar voor een schappelijk prijsje omgeving utrecht helaas dus geen groningnen maar ja
laat maar wat van je horen
heb nog eentje staan wel met wat werk maar voor een schappelijk prijsje omgeving utrecht helaas dus geen groningnen maar ja
laat maar wat van je horen
Re: truckcap op lightweight - te koop gevraagd
Henri,
Hij is voor een kennis van mij, deze heeft echter geen beschikking over een computer en internet , zou je mij je tel.nr. kunnen mailen dan geef ik dat aan hem en dan kan hij je rechtstreeks bellen.
Gr.
Jan Aart
Hij is voor een kennis van mij, deze heeft echter geen beschikking over een computer en internet , zou je mij je tel.nr. kunnen mailen dan geef ik dat aan hem en dan kan hij je rechtstreeks bellen.
Gr.
Jan Aart