109" STAWAG t.e.a.b.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel Makker

109" STAWAG t.e.a.b.

Bericht door Michel Makker »

Hoi mensen, ik heb een 109" Stawag uit 1977 te koop, kenteken 09-UA-92. Ik heb deze blauwe 6 cilinder met wit dak in 1999 gekocht om hem op te knappen. Nieuw voorplaatwerk en raamrubbers gekocht en vol goede moed begonnen met het schuren en gronden van de motorkap en deuren. Maar helaas, door iets te veel projecten ben ik niet verder gekomen. De Laro staat nu al bijna 5 jaar onder een zeil in onze tuin. Ik vrees dat ik er voorlopig niet aan toe kom, wie o wie wil er een serieus bod doen..... kan ook telefonisch 06-50517307 (hij is te bewonderen in Laren NH).
Keesje

Re: 109" STAWAG t.e.a.b.

Bericht door Keesje »

Kan je een foto meelen ?
Michel Makker

Ja, ik zal morgen even een foto maken en mailen
kees vande weijdeven

Bericht door kees vande weijdeven »

Hoi Michel, ik ben ook bezig met zo,n project maar bij mij schiet het harder op.
heb eventueel wel interesse maar wil de staat van het schutbord lijsten en deuren weten. laat me even wat weten en de prijs.
groeten kees
Landrover

Bericht door Landrover »

Michel,

Graag enige foto s vooral van de plekken die aandacht behoeven
Kan je mij ook wat meer info over de auto mailen ?
gr
landrover
Michel Makker

Sorry reeds verkocht!!!!!!!!

Sorry mensen, ik had hem ook op marktplaats en heb hem net op een autoambulance geladen. Hij is aan een echte freek verkocht (dit is zijn derde)
Hans de Ruiter

Re: Sorry reeds verkocht!!!!!!!!

Bericht door Hans de Ruiter »

Misschien moesten we de Land Rovers maar gaan rantsoeneren.... Niet meer dan één per persoon!

Groet, Hans
Plaats reactie