International motor voor 5000 euro
International motor voor 5000 euro
Hoi, ik zag dat Prins Maasdijk bezig is met een website waarop ze International motoren gaan aanbieden voor 5000 euro .... link: [www.landrovermotor.nl]
Re: International motor voor 5000 euro
Dat scheelt wel!!!!
Landsend vraagt voor dezelfde motor al bijna 1500 euro meer
Jammer dat het enkel voor 300tdi een vervanger is en niet zonder al te veel moeilijkheden in te bouwen is in een 2,5 td. Ach wie weet komt dat ook nog wel.
Landsend vraagt voor dezelfde motor al bijna 1500 euro meer
Jammer dat het enkel voor 300tdi een vervanger is en niet zonder al te veel moeilijkheden in te bouwen is in een 2,5 td. Ach wie weet komt dat ook nog wel.
Luister en huiver de 2.8TDI uis een braziliaanse moter gebouwd op basis van de 300TDI de afmetingen zijn dus het zelfde een 300TDI is bij jou in te bouwen dus een 2,8TDI ook (uiteraard wel met de zelfde,mogelijk met wat meer knutsel werk)
Ps.je zou in Billings kunnen kijken de beurs prijzen in het meestal goedkopere GB zullen best een stuk goedkoper zijn
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Ps.je zou in Billings kunnen kijken de beurs prijzen in het meestal goedkopere GB zullen best een stuk goedkoper zijn
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Ik denk dat ik voor de 2.8 IVECO motor ga. Is makkelijker aan onderdelen te komen als er iets stuk gaat. Het is ook dezelfde motor als in de SANTANA. De bellhousing is er dus ook al.
Bart
Bart
Gezien de prijs en alle bijkomende kosten ...om nog maar te zwijgen over het feit dat de restwaarde van mijn LR er niet veel hoger door wordt...lijkt het mij gewoon
eenvoudiger om mijn LR gewoon in te ruilen voor een jongere.Tenslotte is niet alleen de motor aan slijtage onderhevig....
eenvoudiger om mijn LR gewoon in te ruilen voor een jongere.Tenslotte is niet alleen de motor aan slijtage onderhevig....
nou ben ik niet heel erg thuis in de wereld van ruil/revisie/nieuwe motoren maar is €5000,- niet ENORM veel voor een kaal blok? (Hfl 11.000,-)
Volgens mij kan je voor die prijs ook en goede motor krijgen met een auto eromheen.
of heb ik het nou echt verkeerd???
Yuri
SIII 109D
Volgens mij kan je voor die prijs ook en goede motor krijgen met een auto eromheen.
of heb ik het nou echt verkeerd???
Yuri
SIII 109D
Valt wel mee Yuri,
Eigenlijk is het erg goedkoop het is nl een volledig blok met kop, brandstofpomp etc. Mijn 5x gelagerde 2.25D blok heeft de vorige eigenaar ook f 11.000,- gekost (rekening aanwezig) maar dat was in 1985. Nu 19 jaar later heb je een 2.8 tdi voor hetzelfde geld. De vorige eigenaar van mijn 88" S3 zat daar niet zo mee, hij is/was de eigenaar van een van de grootste supermarktketens in Nederland.
Dennis B.
Eigenlijk is het erg goedkoop het is nl een volledig blok met kop, brandstofpomp etc. Mijn 5x gelagerde 2.25D blok heeft de vorige eigenaar ook f 11.000,- gekost (rekening aanwezig) maar dat was in 1985. Nu 19 jaar later heb je een 2.8 tdi voor hetzelfde geld. De vorige eigenaar van mijn 88" S3 zat daar niet zo mee, hij is/was de eigenaar van een van de grootste supermarktketens in Nederland.
Dennis B.
Beste Ruud,
Het ombouwkit van 2.5 TD naar HS 2.8 TGV is in de maak.
Ik ben zelf bezig met een HS 2.8 TGV in mijn 90 te bouwen.
voor info zie site.
mvg
Jan van Etten
Het ombouwkit van 2.5 TD naar HS 2.8 TGV is in de maak.
Ik ben zelf bezig met een HS 2.8 TGV in mijn 90 te bouwen.
voor info zie site.
mvg
Jan van Etten